بسیج نماد فداکاری، شجاعت و پاکی

مشاور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: دو عاملِ «عنایت خداوند» و «عشق بی حد بسیجیان به حضرت امام خمینی (ره)» به شکل گیری بسیج و تقویت آن کمک شایانی کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، ذبیح الله صفاریان اظهار داشت: شکل گیری بسیج در ایام جنگ تحمیلی، با عنایت خداوند و عشق و علاقه بی حد و فراوان مردم و به خصوص جوانان به حضرت امام (ره) اتفاق افتاد و امروز نیز اعتقاد به ولایت و مقام معظم رهبری در تک تک بسیجیان موج می زند.
وی یادآور شد: هنگامی که حضرت امام (ره) به بسیجیان تکلیف کردند که به سوی جبهه ها حرکت کنند، آنان بدون درنگ و حتی با سنین بسیار کم، عازم جبهه های جنگ شدند و این تنها به دلیل عشق به امام و لطف پروردگار بود.
صفاریان با تاکید بر اینکه بسیجیان در ایام جنگ تحمیلی با فداکاری و شجاعت بسیار پا به میدان نبرد می گذاشتند، گفت: بسیجیان در جبهه های جنگ و در طول هشت سال دفاع مقدس با شجاعت مثال زدنی و روحیه بالایی که داشتند در عملیات حاضر می شدند و عاشقانه به دنبال شهادت بودند.
وی، بسیجی را نماد فداکاری، شجاعت و پاکی توصیف و تصریح کرد: با گذشت سال ها از جنگ تحمیلی، حضور و تعداد بسیجیان در عرصه های مختلف نه تنها کاهش نیافته بلکه بیشتر شده و این حضور و روحیه بسیجی به پیشرفت کشور کمک شایانی کرده است.
مشاور و هم رزم مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، تاکید کرد: نقش بسیجیان و روحیه بسیجی در عرصه های مختلف، از مسائل کلان داخلی تا خارجی مثل مدافعین حرم که برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) و جنگ با داعش در سوریه حضور دارند، بسیار برجسته است و این مهم تنها به دلیل عشق و علاقه به اسلام و رهبری است.
وی ابراز امیدواری کرد: امیدوارم روحیه بسیجی در تمام عرصه های کشور همچنان حفظ و تقویت شود.

خبرنگار: سید بهنام اخوت پور
عکاس: راحله شیخ