جلسات فعال کانون های بازنشستگی در ایلام

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری ایلام گفت: ترویج فرهنگ تکریم بازنشستگان و پاسداشت نهاد خانواده و شأن والای عزیزان بازنشسته، یکی از مهم‌ترین اهداف روز تکریم از بازنشستگان است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، امیر الماسی اظهار داشت: کسانی که پس از عمری تلاش و مجاهدت در راه خدمت به مردم، بازنشسته می‌شوند، شایسته برترین قدردانی و تجلیل هستند.
وی با بیان اینکه بازنشستگی یکی از مراحل اصلی زندگی است، ادامه داد: بازنشستگان دین خود را به جامعه ادا کرده‌اند و وظیفه ما ادای احترام به آنان و حفظ احترام این قشر فرهیخته است.
الماسی اظهار داشت: بازنشستگان به عنوان گنجینه تجربه و تخصص در هر سیستم و مجموعه‌ای هستند، همواره باید مورد تکریم قرار گیرند.
وی بیان داشت: این قشر با بهره‌گیری مفید از تجربه‌های کاری خود که حاصل یک عمر تلاش صادقانه است، باید با دستگاه مربوطه ارتباط تنگاتنگی داشته باشند و از دانش و تجربه آنان استفاده شود.
الماسی تصریح کرد: بازنشستگی به عنوان یک فصل متفاوت در زندگی تمامی شاغلان، همواره مورد توجه بوده و پرداختن به ابعاد مختلف این موضوع و پیدا کردن راهکارهایی برای رفع مشکلات مختلف معیشتی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بازنشستگان به‌نوعی تکریم عملی این بزرگواران در خانواده و اجتماع است.
وی، برگزاری جلسات ماهانه با کانون‌های بازنشستگی، پرداخت مستقیم حقوق و صدور احکام بازنشستگان در سال ۹۵ را برخی از امور انجام‌شده توسط مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری در استان ایلام عنوان کرد.

خبرنگار: مینا شیروانی