به مسافت 35 کیلومتر انجام شد؛

برگزاری مسابقه رالی بازنشستگان کشوری استان سیستان و بلوچستان

مدیر صندوق بازنشستگی استان سیستان و بلوچستان از برگزاری مسابقات رالی گردشگری و خانوادگی بازنشستگان این استان خبر داد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان سیستان و بلوچستان، «سعید روزبه» با بیان اینکه در راستای پنجمین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری، مسابقات رالی خانوادگی بازنشستگان این استان در روز جمعه ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۲ برگزار شد، گفت: این مسابقات در سطح شهر زاهدان برگزار شد.

روزبه افزود: این مسابقه به مسافت تقریبی ۳۵ کیلومتر درسطح شهر زاهدان و پس از برگزاری کلاس توجیهی برای ثبت نام کنندگان، برگزار شد.

به گفته وی، این مسابقات بمنظور ارتقاء فرایندهای انگیزشی، آموزشی و ترویج فرهنگ گردشگری سلامت محور در دوران بازنشستگی و با برنامه ریزی صورت گرفته توسط صندق بازنشستگی استان و همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران انجام شد که با پوشش کامل خبری صدا و سیمای استان سیستان و بلوچستان همراه شد.

مدیر صندوق بازنشستگی استان سیستان و بلوچستان همچنین گفت: در پایان این مسابقه، شرکت کنندگانی که در زمان مناسب، با کمترین تخلف رانندگی، مسیر درست را طی کردند به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

گفتنی است اختتامیه مسابقه با حضور برخی از مسئولین دستگاه های اجرایی استان درتالار نگین ایرانگردی وجهانگردی استان برگزار شد و از نفرات برتر با اهدا لوح قهرمانی و هدایایی تجلیل شد.