ویژه نامه ثمر برای تکریم بازنشستگان منتشر شد

ماهنامه فرهنگی، اجتماعی و آموزشی «ثمر» ویژه روز خانواده و تکریم بازنشستگان آذرماه ۹۵ منتشر شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، شماره جدید ماهنامه ثمر ویژه روز خانواده و تکریم بازنشستگان آذرماه سال جاری، با درج مهمترین اخبار و رویدادهای ۲۵ ذی الحجه صندوق ‏بازنشستگی کشوری، اخبار روز تکریم بازنشستگان در استان ها و بهره برداری از ۹ خانه امید جدید و گزارش های متنوع در حوزه بازنشستگان منتشر شد.
در این شماره از ماهنامه ثمر، محمود اسلامیان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در یادداشتی با عنوان «تدبیر برای افزایش امید بازنشستگان»، به تبیین خدمات صندوق با رویکرد اجتماعی پرداخته و این خدمت را در ۷۵۰ روز کاری تشریح می کند.
اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور و علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این ویژه نامه از به تاخیر نیفتادن حقوق بازنشستگان و تلاش مضاعف برای خدمت به آنان خبر دادند.
انتخاب بازنشسته نمونه، نماد قدردانی از همه بازنشستگان است، ضرورت بازنگری در ضوابط انتخاب بازنشسته نمونه، نمایشگاهی برای ارائه دستاوردهای علمی و هنری بازنشستگان و پای صحبت بازنشستگان نمونه و فرهیخته از دیگر مطالب نشر داده شده در این ویژه نامه است.
گزارش خانه های امید صندوق بازنشستگی کشوری از سال ۱۳۸۶ تاکنون و اخبار افتتاح ۹ خانه امید در استان های اصفهان، فارس، گیلان، قزوین، مازندران و آذربایجان غربی نیز در ویژه نامه تکریم بازنشستگان منتشر شده است.

خبرنگار: مینا شیروانی