ابراهیم بیاتانی، رئیس انجمن ورزش بازنشستگان کشور شد

با حکم سرپرست فدراسیون آماتوری ورزش کارگری، ابراهیم بیاتانی به عنوان نخستین رئیس انجمن ورزش بازنشستگان کشور در این فدارسیون منصوب شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، فدراسیون آماتوری ورزش کارگری جمهوری اسلامی ایران با هدف گسترش ورزش سلامت محور در میان سالمندان و بازنشستگان، انجمن ورزش بازنشستگان کشور را راه اندازی و ابراهیم بیاتانی را به عنوان نخستین رئیس این انجمن انتخاب کرد.
سیدامیر حسینی، سرپرست فدراسیون آماتوری ورزش کارگری، در نشست مشترک با نخستین رئیس انجمن ورزش بازنشستگان کشور با تاکید بر نقش و اهمیت ورزش در پیشگیری از آسیب های جسمی و روحی، گفت: پرداختن به ورزش بازنشستگان به عنوان یکی از عوامل مهم در تأمین سلامتی جامعه سالمندان کشور محسوب می شود.
وی اظهار داشت: فدراسیون ورزش کارگری نیز به عنوان متولی ورزش اقشار جامعه کار و تلاش، تفاهم نامه هایی را با سازمان تأمین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری منعقد کرده و در تلاش است با همکاری این نهادها، برنامه های متعددی را در قالب مسابقات و جشنواره های ورزشی برای بازنشستگان اجرا کند.
حسینی تصریح کرد: اعتقاد ما این است که اختصاص اعتبار در بخش ورزش بازنشستگی و سالمندی نه تنها هزینه نیست، بلکه سود و منفعتی است که جامعه و کشور از آن بهره مند می شود.
وی در متن حکم ابراهیم بیاتانی آورده است: نظر به علاقمندی، سوابق ورزشی، فرهنگی و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت رئیس انجمن ورزش بازنشستگان این فدراسیون منصوب می شوید. امید است ضمن هماهنگی با سازمان های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هیأت های ورزش کارگران در سراسر کشور و مسوولین ذیربط، این فدراسیون را در امر اشاعه گسترش ورزش سلامت محور در میان جامعه شریف سالمندان و بازنشستگان یاری کنید.