مشاور استاندار بوشهر مطرح کرد:

نقش بسزای اجرای تفاهم‌نامه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی در توسعه و اشتغالزایی استان بوشهر

در دیدار مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان بوشهر با نماینده بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اجرای تفاهم نامه های اقتصادی و سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری در استان بوشهر که در جریان سفر رئیس جمهور به این استان انجام شد، پیگیری شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی وامور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان بوشهر، «داریوش کشتکار» روز یکشنبه به همراه «احمد موحد» مشاور استاندار در امور بازنشستگان کشوری و لشکری با «عبدالکریم جمیری» نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم دیدار و گزارشی از پیگیری های صورت گرفته جهت‌ اجرایی شدن تفاهم نامه های اقتصادی و سرمایه‌گذاری که بین صندوق بازنشستگی کشوری و استانداری بوشهر که در جریان سفر اسفندماه ۱۴۰۱ رئیس جمهور به امضا رسید، ارائه کرد.

کشتکار در این دیدار اظهار داشت: به زودی با حضور مدیران و کارشناسان مجموعه‌ های اقتصادی صندوق در استان، اجرایی شدن این تفاهم نامه ها تسریع خواهد شد.

در ادامه‌ «احمد موحد» مشاور استاندار بوشهر نیز پس از تشریح این تفاهم نامه ها بیان داشت: این تفاهم نامه ها که در حوزه‌ انرژی، گردشگری، انبارهای عمومی، پرورش آبزیان و ایجاد مجموعه رفاهی بازنشستگان است‌ نقش بسزایی در اشتغال زایی و توسعه استان خواهد داشت.

به گفته وی، با اجرایی شدن این تفاهم نامه ها برای بالغ بر ۱۷۰۰ نفر بطور مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

«عبدالکریم جمیری» نیز گفت: در حال پیگیری پرداخت مطالبات بازنشستگان بابت فوق‌العاده مناطق عملیاتی و همسان سازی حقوق آنان در سال ۱۴۰۱ هستیم.