مدير عامل ایرانگردی و جهانگردی تاکید کرد:

برنامه ریزی برای توسعه و ارتقای خدمات‌ گردشگری در استان بوشهر/گردشگری دریایی و رویدادمحور در اولویت

مدیر عامل شرکت‌ ایرانگردی و جهانگردی وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با ایجاد بستر مناسب در حوزه‌ گردشگری بزودی شاهد توسعه‌ و ارتقای کمی و کیفی این حوزه در استان بوشهر خواهیم بود.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی وامور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان بوشهر، «مهدی ذوقی» مدیرعامل شرکت‌ ایرانگردی و جهانگردی در بازدید از فرصت‌های سرمایه‌گذاری مرکز استان بوشهر که با حضور مدیران اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری ، صندوق بازنشستگی استان بوشهر و استانداری‌ و مدیر هتل دلوار بوشهر انجام شد، گفت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل بی نظیری در حوزه گردشگری است.

ذوقی ادامه داد: این شرکت‌ آمادگی دارد تا با همکاری دستگاه‌های استانی از طریق هم افزایی و بهره گیری از فرصت‌های موجود با هدف ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات به کلیه گردشگران، ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان استان و همچنین ایجاد درآمدزایی مناسب برای رفاه‌ بازنشستگان، حداکثر امکانات خود را بکار گیرد.

وی افزود: گردشگری دریایی و طبیعت گردی با محوریت دریا و همچنین گردشگری رویداد محور از اولویت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی در استان بوشهر خواهد بود.

«اسماعیل سجادی منش» مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر نیز ضمن قدردانی از صندوق بازنشستگی و شرکت ایرانگردی و جهانگردی برای سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری استان بوشهر، گفت: در فراهم ساختن‌ زمینه سرمایه‌گذاری با شرکت‌ ایرانگردی و جهانگردی که متعلق به یک میلیون و ۷۰۰ هزار بازنشسته کشوری است، به خصوص در زمینه صدور مجوزهای مربوطه و اعطای تسهیلات نهایت همکاری وحمایت های لازم‌ را انجام خواهیم داد.

«داریوش کشتکار» مدیر صندوق بازنشستگی استان بوشهر نیز با اشاره‌ به تفاهم نامه های امضا شده میان این صندوق و استانداری بوشهر در سفر اسفندماه سال گذشته رئیس جمهور به استان بوشهر، گفت: به دستور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و با حضور مدیران مجموعه های اقتصادی صندوق در استان و نشست های کارشناسی، بزودی شاهد اجرایی شدن این تفاهم نامه ها در حوزه‌ های پتروشیمی، گردشگری، آبزی پروری و انبارهای عمومی و دیگر حوزه خواهیم بود.

«مهران سوخکیان» مدیر هتل دلوار بوشهر نیز گفت: همزمان با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و هفته‌ گردشگری، عملیات بازسازی و توسعه‌ این هتل که یکی از تفاهم نامه های سفر ریاست جمهوری در استان بوده‌، آغاز خواهد شد.