به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس ؛

تجلیل از “صادق اناری” جانباز دفاع مقدس در استان مرکزی

مدیر صندوق بازنشستگی استان مرکزی به مناسبت هفته دفاع مقدس، با «صادق اناری» جانباز دفاع مقدس در استان مرکزی و بازنشسته شهرستان کمیجان ملاقات و از رشادتمندی های وی در زمان جنگ تحمیلی تجلیل کرد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان مرکزی، در این دیدار که روز دوشنبه ۳ مهر ماه سال جاری در جریان سفر شهرستانی مدیر صندوق بازنشستگی استان مرکزی به شهرستان کمیجان صورت پذیرفت، رییس کانون بازنشستگان آموزش و پرورش استان، رییس و اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان شهرستان کمیجان و معاون امور تربیتی آموزش و پرورش شهرستان کمیجان در منزل این جانباز گرانقدر دفاع مقدس حضور یافتند و از رشادت های وی تجلیل کردند.

«صادق اناری» جانباز ۲۵ درصد و دارای ۱۳ ماه سابقه حضور در جبهه است که در سال ۹۷ از آموزش و پرورش شهرستان کمیجان بازنشسته شد. مناعت طبع ، تواضع و روحیه از خودگذشتگی از ویژگی های بارز این ایثارگر دوران دفاع مقدس است.

«صدیقه حسامی» مدیر صندوق بازنشستگی استان مرکزی گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است تا بتوان فداکاری رزمندگان اسلام، حماسه ها و ایثارگری های مثال زدنی این افراد را به نسل های بعدی منتقل کرد.

حسامی افزود: ایثارگران از افتخارات این مرز و بوم هستند که از تجربیات آنان در دوران دفاع مقدس باید به عنوان الگوی رفتاری برای سایر آحاد جامعه بهره برد.

در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر و یادبود از  پیشکسوت عرصه جهاد و فداکاری تجلیل به عمل آمد.