آذروش جایگزین نیک کار شد

با حکم مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، «ولی آذروش» مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، به عنوان عضو هیات مدیره و سرپرست شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا (هلدینگ صنعت، معدن و گردشگری) معرفی شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمود اسلامیان در آیین معارفه مدیرعامل جدید شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، ضمن معرفی ولی آذروش، به عنوان عضو هیات مدیره و سرپرست این شرکت از خدمات احمدرضا نیک کار اصفهانی در این جایگاه قدردانی کرد.
اسلامیان در این نشست که با حضور مدیران اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری و مدیران و کارکنان شرکت آتیه صبا، برگزار شد، ضمن تاکید بر اهمیت ایجاد اشتغال در بخش های مختلف کشور، گفت: صندوق بازنشستگی کشوری و بنگاه های وابسته به آن باید با سرمایه گذاری های مناسب ضمن کمک به تولید و پویایی اقتصادی در بخش های مختلف به ایجاد اشتغال پایدار در کشور کمک کنند.
وی با بیان اینکه صندوق و بنگاه های اقتصادی آن، امانت دار بازنشستگان هستند، افزود: باید تلاش شود تا از سرمایه های بازنشستگان عزیز که در اختیار صندوق و زیرمجموعه های اقتصادی آن قرار دارد به خوبی و با دقت حراست شود.
اسلامیان تاکید کرد: خوشبختانه با شکل گیری هلدینگ های تخصصی در سه سال اخیر و تلاش و مدیریتی که در سطح بنگاه های اقتصادی وابسته به صندوق صورت گرفته، سودآوری شرکت ها به بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

خبرنگار: سید بهنام اخوت پور
عکس: روابط عمومی شرکت آتیه صبا