ملاقات اسلامیان با جانباز انقلاب و دفاع مقدس

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با حضور در بیمارستان خاتم الانبیاء تهران از سیدمهدی میرشفیعی جانباز انقلاب و هشت سال دفاع مقدس عیادت کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمود اسلامیان در دیدار با سید مهدی میرشفیعی از بازنشستگان دانشگاه علم و صنعت و جانباز انقلاب و جنگ تحمیلی که در حال حاضر در بیمارستان خاتم الانبیاء تهران بستری است، اظهار داشت: شرایط بسیار سختی است، اما امیدواریم هرچه سریعتر سلامتی و بهبودی برای جنابعالی حاصل شود.
اسلامیان با تاکید بر اینکه صندوق بازنشستگی کشوری برای رفاه هرچه بیشتر بازنشستگان تحت پوشش خود، تلاش می کند، تصریح کرد: در سه سال اخیر، علاوه بر تلاش هایی که برای افزایش حقوق بازنشستگان کشوری صورت گرفته، در جهت افزایش سقف بیمه تکمیلی درمان، افزایش تعداد و مبلغ وام ضروری، سفرهای سیاحتی و زیارتی بازنشستگان و سایر خدمات فرهنگی و رفاهی گام های خوبی برداشته شده است.
وی یادآور شد: با وجود اینکه شرکت مجری خدمات بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان کشوری بر اساس مناقصه و با رعایت روال قانونی انتخاب و فعالیت می کند، دو سال است که کمیته نظارت بر بیمه تکمیلی در صندوق تشکیل شده تا نسبت به خدماتی که در این حوزه ارائه می شود، با دقت نظارت کند.
سید مهدی میرشفیعی بازنشسته کشوری و جانباز انقلاب و جنگ تحمیلی نیز در این دیدار، گفت: چند روزی است که به دلیل انسداد روده و شرایط نامساعد ناشی از این بیماری و همچنین آسیب هایی که در زمان جنگ دیدم، در بیمارستان بستری شدم.
وی افزود: تاکنون بیش از ۱۵۲ بار در بیمارستان های مختلف به دلیل مشکلات ناشی از انسداد روده ناشی از جراحت وارد شده در درگیری های ۲۱ بهمن ۵۷ بستری و تحت درمان قرار گرفته ام. همچنین علاوه بر جراحت در درگیری های روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، در عملیات های مختلف از جمله منطقه قصرشیرین کرمانشاه و فاو، ضمن جراحت شیمیایی، از ناحیه گردن و دست و پا نیز مجروح شدم.
در این دیدار، فرمانده بسیج و مدیرکل درآمد و هزینه، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل و جمعی دیگر از همکاران صندوق بازنشستگی کشوری و همچنین عضو هیات مدیره کانون بازنشستگان دانشگاه علم و صنعت ایران حضور داشتند.

خبرنگار: سید بهنام اخوت پور
عکاس: راحله شیخ