به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

از جانباز شیمیایی کهگیلویه و بویراحمدی تجلیل و قدردانی شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس از جانباز ۶۰ درصد شیمیای استان کهگیلویه و بویر احمد تجلیل و قدردانی شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان کهگیلویه وبویر احمد، به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان و همکاران مدیریت از جانباز ۶۰ درصد شیمیایی هشت سال دفاع مقدس« سید محمود تقوی» تجلیل و قدردانی شد.

«محمد تقی جلیلی بهابادی» مدیر صندوق بازنشستگی استان،ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس سالروز گرامیداشت هشت سال ایثار و پایمردی ملت ایران اسلامی در جنگی نابرابر و نمایاندن روحیه آزادی خواهی و استقلال طلبی ملت بزرگوار ایران، آموزه های هشت‌ سال دفاع‌ مقدس را به منزله درسی ماندگار، میراثی ارزشمند، هدایتگر و هویت بخش در سختی ها و چالش های پیش روی کشور دانست.

وی افزود:دلاوری‌های مجاهدان فی سبیل الله که ضامن بقاء و حافظ عزت و آزادگی ملت بزرگ ایران اسلامی است در جریده تاریخ انقلاب اسلامی و  حافظه ملت انقلابی همواره ثبت و ضبط می‌ماند و از یاد‌ها نخواهد رفت.

جلیلی بهابادی در ادامه خاطر نشان کرد: این مراسم و تجلیل ها به پاسداشت رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهداء، جانبازان و رزمندگان عزیز که همواره چشم و چراغ ملت انقلابی و ستارگان درخشان عرصه‌های دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی هستند و تکریم شهیدان و جانبازان و ایثارگران، و تعظیم در برابر خانواده‌های صبور آنان، واجب بزرگ امروز و همیشه ماست.

«سید محمد تقوی» جانباز ۶۰ درصد شیمیایی اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان که در عملیات کربلای ۵ در سال ۱۳۶۵ جانباز شد نیز به بیان خاطرات خود در جنگ هشت سال دفاع مقدس پرداخت و گفت که هدف اصلی ما این بوده است تا از ارزش‌های این کشور و از دین و اعتقادات آن محافظت کنیم.

و در آخر از جانباز شیمیایی هشت سال دفاع مقدس سید محمد تقوی با لوح سپاس و هدایایی تجلیل و قدردانی شد.