مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویر احمد و شهردار گچساران از خانه امید گچساران بازدید کردند

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه وبویر احمد  و شهردار گچساران از خانه امید گچساران بازدید کردند

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان کهگیلویه وبویر احمد، مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه وبویر احمد  و شهردار گچساران از خانه امید گچساران بازدید کردند و جلسه ای مشترک با مدیر خانه امید گچساران برگزار کردند.

«یداله مرادی » مدیر خانه امید گچساران ابتدا به فعالیت های خانه امید گچساران از جمله فعالیت های ورزشی ،کلاس های قرآن ،شاهنامه خوانی و کارگاه های آموزشی اشاره کردند و خدمت به بازنشستگان را از اصول و ارزش های مسلم اخلاق    اسلامی و ایرانی دانست.

در ادامه « نوذر شبرنگ» مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان ضمن احترام ویژه به بازنشستگان به واسطه سال ها تلاش و فعالیت های آنان  گفت :باید به سلامت و رفاه بازنشستگان توجه ویژه ای داشت.

نوذر شبرنگ  از فعالیت های انجام شده در خانه امید برای بازنشستگان  تجلیل و قدردانی کرد .

رضا قشقایی شهردار گچساران توجه به جایگاه بازنشستگان را زمینه‌ساز تربیت بهتر نسل موفق برای آینده توصیف کرد و گفت: بازنشستگان، بزرگ خانواده‌ها هستند و این نهاد برای حفظ پایداری خود به نقش بزرگان خانواده احتیاج دارد.

و در پایان این جلسه مقرر شد که با هماهنگی شهرداری محترم مراحل فنس گذاری اطراف خانه امید گچساران جهت خدمات بهتر به بازنشستگان انجام شود.