جشنواره ورزشی در ۴ استان میزبان ۴۲۰ بازنشسته کشوری

نمایندگی های صندوق بازنشستگی کشوری در ۴ استان کشور از ثبت نام بیش از ۴۲۰ نفر بازنشسته برای حضور در جشنواره ورزشی بازنشستگان خبر دادند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، نمایندگی های صندوق بازنشستگی کشوری در چهار استان خوزستان، یزد، سمنان و سیستان و بلوچستان اعلام کردند که تاکنون و در مجموع ۴۲۰ بازنشسته کشوری زن و مرد در جشنواره ورزشی که از ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ماه امسال در سراسر کشور به طور همزمان برگزار می شود، ثبت نام کردند.
براساس آخرین آمار اعلام شده، در استان های خوزستان، یزد، سمنان و سیستان و بلوچستان به ترتیب ۳۰۰، ۸۰، ۲۰ و ۲۰ نفر از بازنشستگان در پنج رشته دارت، شنا، تنیس روی میز، تیراندازی با تفنگ بادی و شطرنج ثبت نام کردند. همچنین آمار بازنشستگان ثبت نام شده در استان گلستان که هفته گذشته ۳۵ نفر اعلام شده بود، امروز (شنبه) به ۷۵ نفر رسید.
بازنشستگان کشوری در استان های مختلف کشور به غیر از تهران، می توانند برای ثبت نام به کانون های بازنشستگی یا خانه های امید مراجعه کنند.
جشنواره ورزشی بازنشستگان به همت صندوق بازنشستگی کشوری در ۵ رشته ورزشی شنا، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز و شطرنج از ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ماه ۹۶ در تهران و ۳۰ استان کشور به طور همزمان، برگزار می شود.

خبرنگار: سید بهنام اخوت پور
عکاس: حسین قاضی میرسعید