افتتاحیه جشنواره ورزشی بازنشستگان برگزار شد

جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری با حضور معاون اداری و مالی،‌ مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی و تعدادی از مدیران صندوق بازنشستگی کشوری و جمع کثیری از بازنشستگان، آغاز به کار کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، مراسم افتتاحیه جشنواره ورزشی بازنشستگان، صبح امروز (دوشنبه) در سالن حجاب تهران برگزار شد. در این مراسم عباس رشیدی مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری،‌ در سخنان کوتاهی با بیان اینکه در حوزه بازنشستگی کشوری، ۷ قهرمان جهان، ۶ قهرمان آسیا و تعداد دیگری مدال آور داریم، خاطرنشان کرد: به جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری، به عنوان المپیاد ورزشی می‌نگریم.
رشیدی با تقدیر از حضور بازنشستگان در مراسم افتتاحیه جشنواره ورزشی گفت: مدال افتخار بر گردن کارکنان صندوق بازنشستگی کشوری این است که به عنوان خدمتگزار فرهیختگان و بزرگانی هستیم که برای کشور افتخار آفریدند.
در این مراسم ابراهیم بیاتانی مسئول برنامه‌ریزی، ‌هماهنگی و اجرای مسابقات ورزشی، با بیان اینکه کار، تلاش، ایثار و اتحاد، ثمره داد، گفت: امروز شاهد روز پرافتخاری هستیم که در تغییر شیوه زندگی و حفظ شادابی بازنشستگان، توانستیم دوران تازه‌ای را رقم بزنیم.
وی افزود: صندوق بازنشستگی کشوری باعث شده گام‌های موثری در این خصوص برداشته شده و شور و هیجان قابل توجهی در سراسر کشور حاکم شود.
بیاتانی ادامه داد: تحقق این مقوله کاری بزرگ و بی‌نظیر است که باید توسط خود بازنشستگان محقق شده و صندوق بازنشستگی کشوری از آن حمایت کند.
مسئول برنامه‌ریزی، ‌هماهنگی و اجرای مسابقات ورزشی اظهار داشت: در این دوره از جشنواره که در پنج رشته ورزشی برگزار می‌شود، بالغ بر یک‌هزار و ۲۰۰ شرکت کننده در تهران و بیش از ۵ هزار نفر در سراسر کشور حضور دارند.
او با بیان اینکه امیدوارم با حمایت صندوق بازنشستگی کشوری و مدیرعامل آن، شاهد برنامه‌های هر چه بهتر باشیم، تصریح کرد: تحقیقات روز دنیا می‌گوید اگر زندگی کسی فعال و پویا باشد، از کسی که در روز یک ساعت و نیم ورزش می‌کند، تاثیر بیشتری دارد.

خبرنگار: محسن دلیلی
عکاس: سید بهنام اخوت پور