مدیر صندوق بازنشستگی استان بوشهر:

۱۰۰۰ نفر از جانبازان دفاع مقدس تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری در استان بوشهر هستند

مدیر صندوق بازنشستگی استان بوشهر با حضور در منزل جانباز سرافراز دفاع مقدس از وی عیادت و از رشادت ها و ایثارگری های ایشان تجلیل کرد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان بوشهر، «داریوش کشتکار» با حضور در منزل «ناصر شموسی» بازنشسته اداره راه‌ و شهرسازی استان و جانباز دوران دفاع مقدس از ایشان عیادت و از ایثارگری های وی تجلیل کرد.

کشتکار با دلجویی از این جانباز دوران دفاع مقدس، گفت: ما مدیون‌ شما جانبازان، آزادگان و همه ایثارگران و شهدای والامقام دفاع مقدس هستیم.

وی افزود: خداوند را شاکرم که توفیق خدمتگزاری به بیش از ۱۰۰۰ نفر از جانبازان بازنشسته دستگاه ‌های اجرایی استان را نصیب کارکنان این صندوق کرده است.

وی اظهار امیدواری کرد که دستگاه‌های اجرایی براساس ماده‌ ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری در موضوع درمان بازنشستگان نقش مؤثری ایفا کنند.

گفتنی است، در جریان این دیدار «برزو هژبریان» رئیس کانون بازنشستگان راه‌ و شهرسازی استان بوشهر نیز از پیگیری های دستگاه متبوع خود در راستای تامین بخشی از کمک‌ هزینه های درمانی این جانباز سرافراز  خبر داد.