جشنواره ورزشی بازنشستگان پایان یافت

با برگزاری آیین اختتامیه جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری در استان تهران، این جشنواره به کار خود پایان داد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، آیین اختتامیه جشنواره ورزشی بازنشستگان استان تهران با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از بازنشستگان کشوری، مدیران ارشد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل، رئیس و اعضای هیات مدیره و مدیران صندوق بازنشستگی کشوری و همچنین رئیس اداره بازنشستگان و موظفین آموزش و پرورش شهر تهران در خانه والیبال استان تهران برگزار شد، نفرات اول تا هشتم ۵ رشته ورزشی شنا، دارت، شطرنج، تنیس روی میز و تیراندازی با تفنگ بادی با اهدای حکم و مدال قهرمانی مورد تقدیر قرار گرفتند.
در این جشنواره ورزشی از ۴۸ بازنشسته فرهیخته زن و مرد که موفق به کسب رتبه های اول تا سوم در رقابت های مختلف شدند تقدیر شد. همچنین ۸۰ نفر نیز به عنوان ورزشکاران چهارم تا هشتم این رقابت ها مورد تقدیر قرار گرفتند.
در مسابقات تنیس روی میز و در بخش آقایان، سید اصغر خشنودی، جلال صفرنژاد و حسن حق دوست مقام های اول تا سوم را کسب کردند. در بخش بانوان نیز فرنگیس فخر آل علی، ربابه جوهرچی و شیرین خوشابی به ترتیب اول، دوم و سوم شدند.
در رشته ورزشی شطرنج و در بخش بانوان، مهشید پورحیدری مقام نخست، الهه شریفی مقام دوم و رخساره قهرمانی مقام سوم را بدست آوردند. در بخش آقایان نیز حسین احترامیان، پرویز بقایی و منصور خاکپور حائز رتبه های برتر شدند.
ورزشکاران برتر مسابقات دارت آقایان و بانوان نیز در این مراسم معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند. مظاهر شاهوردیان، مظفر عباسی منتظری و حسین یعقوب زاده در بخش آقایان و توفیقه عاشوری، فاطمه اسفندیاری و طاهره سرچاهی مقام های برتر را به خود اختصاص دادند.
در رقابت های تیراندازی بازنشستگان و در بخش آقایان، محمد حسن خدایگان، علیرضا کیهان و فرامرز احمدی و در بخش بانوان نیز منیژه بهاری، اکرم بیات و آذر شهباز به ترتیب مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.
مسابقات شنای بازنشستگان، امسال در دو بخش آقایان و خانم ها، دو رشته کرال سینه و ۵۰ متر قورباغه و همچنین دو رده سنی زیر ۶۰ سال و بالای ۶۰ سال برگزار شد. به این ترتیب در مسابقات شنای آقایان بالای ۶۰ سال و در رشته کرال سینه، اسماعیل هاشمی زاده رضایی، جهانگیر مریدی و علی سیاحی مقام های اول تا سوم را بدست آوردند. در رشته شنای ۵۰ متر قورباغه در این رده سنی نیز محمد حاجی اصغر، محمدرضا درودی و ابراهیم سلیمیان حائز رتبه های برتر شدند.
علیرضا کیهانی، محمد نورمحمدی و حسن شیخ سفلی، به ترتیب مقام های اول، دوم و سوم رقابت های شنای کرال سینه در بخش آقایان زیر ۶۰ سال را به خود اختصاص دادند. در این رده سنی و در رشته شنای قورباغه نیز مرتضی صارمی، ابوالقاسم نظام آبادی و وحید زینالی خامنه، موفق به کسب مقام های اول تا سوم را شدند.
در رقابت های شنای ۵۰ متر قورباغه بانوان بالای ۶۰ سال معصومه نوریان، شهره اباهاشمی و اعظم قریشی رتبه های اول، دوم و سوم را بدست آوردند و در رشته کرال سینه نیز شهره اباهاشمی، معصومه نوریان و اعظم قریشی موفق به کسب رتبه های برتر شدند.
بانوان بازنشسته کشوری شناگر در رده سنی زیر ۶۰ سال، فاطمه عسگریان، جمیله هادی طلب و فرح مشهدی در شنای قورباغه و جمیله هادی طلب، مرجانه دوست محمدیان و فرخنده سرباز گنزق به ترتیب اول، دوم و سوم شدند.
در جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری بیش از پنج هزار ورزشکار در پنج رشته ورزشی به رقابت پرداختند که ۱۳۰۰ نفر آن ها در استان تهران حضور داشتند.

خبرنگار: سید بهنام اخوت پور
عکاس: راحله شیخ