معرفی نفرات برتر جشنواره ورزشی بازنشستگان در استان گلستان

اختتامیه نخستین جشنواره ورزشی بازنشستگان در استان گلستان برگزار شد و برگزیدگان رشته‌های مختلف ورزشی، معرفی شدند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در پایان جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری در استان گلستان، نفرات اول تا سوم شرکت کننده در ۵ رشته ورزشی معرفی شدند.
بر این اساس،‌ در رشته دارت و در بخش آقایان، محمد مهدی شربت‌دار، حسن نامور و نصراله پهلوانی و در بخش بانوان، فرشته نصیری، طاهره حبیبی و زهره آریانی، به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.
در رشته تنیس روی میز، علی دباغ، علی بزرگمهر و روح الله کلانتری در بخش آقایان و فرح اسدی، شهناز پاکزاد و مریم ایزدی در بخش بانوان،‌ به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.
در رشته شطرنج آقایان محمد شرافت نیا، محمد ابراهیم امینی فرد و روح الله حسینی بر سکوهای اول تا سوم قرار گرفتند و در شطرنج بانوان شهین فنایی و مهوش علی مختاری، به عنوان دو نفر از ورزشکاران برتر این رشته معرفی شدند.
اما در بخش شنای بانوان زیر ۶۰ سال، طاهره رضا قلی نژاد، صنمبر پورسلطان و فاطمه اسدی و در بخش بالای ۶۰ سال، مهوش علی مختاری، حسنیه مومنی و طاهره گلستانی، به مقام های اول تا سوم رسیدند.
در رشته شنای قورباغه زیر ۶۰ سال آقایان، نور محمد اونق، عبدالمجید مشایخ و نصراله پهلوانی، اول تا سوم شدند و در شنای قورباغه بالای ۶۰ سال نیز حمید یانسری اول، سیدرضا کاظمی و علیرضا محمودی به صورت مشترک دوم و غلامرضا کبیر، در جایگاه سوم قرار گرفت.
در شنای کرال سینه زیر ۶۰ سال نور محمد افق،‌حمیدرضا تشکری و نصراله پهلوانی و رشته کرال بالای ۶۰ سال نیز حمید یانسری، علیرضا محمودی و علیرضا محمدنژاد، اول تا سوم شدند.
در پنجمین و آخرین رشته از نخستین جشنواره ورزشی در استان گلستان، در رشته تیراندازی با تفنگ بادی در بخش آقایان عبدالحکیم ادریسی، محمدتقی صباغی و عبدالمجید مشایخ و در بخش بانوان شهناز حدادیان، فاطمه سلطان صانعی و زهرا حیدری مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

خبرنگار: محسن دلیلی
عکس: روابط عمومی صندوق بازنشستگی استان گلستان