تقدیر از ۳۳ بازنشسته ورزشکار در خراسان جنوبی

در مراسم اختتامیه جشنواره ورزشی بازنشستگان خراسان جنوبی، ۳۳ ورزشکار بازنشسته کشوری در پنج رشته ورزشی با اهداء حکم و مدال قهرمانی تقدیر شدند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، مدیر صندوق بازنشستگی خراسان جنوبی گفت: از میان ۱۶۰ نفر شرکت کننده در پنج رشته ورزشی، ۳۳ نفر از ورزشکاران بازنشسته مدال و حکم قهرمانی دریافت کردند.
حسن حاجی آبادی افزود: این جشنواره با هدف اشاعه فرهنگ سلامت و نشاط در استان خراسان جنوبی همزمان با سراسر کشور در پنج رشته ورزشی دارت، شنا، تیراندازی با تفنگ بادی، شطرنج و تنیس روی میز در بیرجند برگزار شد.
وی بابیان اینکه نفرات برتر این جشنواره در تیرماه سال جاری برای حضور در مسابقات ورزشی سراسری بازنشستگان به تهران اعزام می شوند تا در سطح ملی به رقابت بپردازند، ادامه داد: در رشته تنیس روی میز و در بخش آقایان محمدرضا چمنی، علیرضا مومن وعلی ایوبی مقام های اول تا سوم و در بخش خانم ها نیز سیده معصومه خوشرو، رقیه خالصی و بی بی زهرا حسنی مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
حاجی آبادی بیان داشت: در رشته ورزشی شطرنج، آقایان علی اصغر براتی، حسین اشرفی خراسانی و ولی اله دانش دوست مقام های اول تا سوم و در بخش خانم ها نیز زهره بقائی فرد و بی بی زهرا حسنی به ترتیب مقام اول و دوم را کسب کردند.
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در خراسان جنوبی گفت: در رشته ورزشی دارت آقایان حیدر موذن، غلامرضا دلیری و رضا توکلی و در بخش خانم ها، طوبی جوشنی، مهری وفائی فرد و عزت تلواری به ترتیب اول تا سوم شدند.
وی افزود: در رقابت های تیراندازی با تفنگ بادی و در بخش آقایان، محمدعلی یوسفی، اسماعیل اکبرپور و حیدر موذن و در بخش بانوان، زهرا فورگی نژاد، مریم قاسمی و زهره بقائی فرد، رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
حاجی آبادی اظهار داشت: در مسابقات شنای آقایان بالای ۶۰ سال، در رشته کرال سینه، احمد نادی مقدم، سید ابوالفضل سیادت و مهدی رسته مقدم نفرات برتر شدند. در رشته شنای قورباغه نیز سید ابوالفضل سیادت، احمد نادی مقدم و غلامرضا مالکی موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.
وی افزود: در مسابقات شنای آقایان زیر ۶۰ سال، در رشته کرال سینه، محمدرضا نادی مقدم، احمدرضا قربانی و خانم ها معصومه خوشرو، فریبا شایگان و حلیمه خاتون شمشادی نژاد حائز رتبه های برتر شدند. همچنین در بخش شنای قورباغه بانوان زیر ۶۰ سال نیز فریبا شایگان، سیده معصومه خوشرو و حلیمه خاتون شمشادی نژاد موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.

خبرنگار: مینا شیروانی ناغانی
عکاس: روابط عمومی صندوق بازنشستگی خراسان جنوبی