کرمان از ورزشکاران برتر بازنشسته تقدیر کرد

در اختتامیه جشنواره ورزشی بازنشستگان استان کرمان ۲۲ ورزشکار بازنشسته کشوری در چهار رشته با اهدای حکم و مدال قهرمانی مورد تقدیر قرار گرفتند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمان در این مراسم، با بیان اینکه از میان ۹۶ نفر شرکت‌کننده در چهار رشته ورزشی، ۲۲ نفر از ورزشکاران بازنشسته مدال و حکم قهرمانی دریافت کردند، گفت: این جشنواره‌ همزمان با سراسر کشور از ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در چهار رشته ورزشی دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، شطرنج و تنیس روی میز برگزار شد.
محمد ابراهیم خادمی، با بیان اینکه در این جشنواره ۲۱ نفر نیز به صورت نمادین در رشته طناب کشی به رقابت پرداختند، افزود: ۲۲ نفر ورزشکار برتر این جشنواره در تیرماه امسال برای حضور در مسابقات ورزشی سراسری بازنشستگان به تهران اعزام می شوند تا برای کسب جام قهرمانی در سطح ملی به رقابت بپردازند.
وی با اشاره به نتایج بدست آمده و نفرات برتر در هر رشته ورزشی، اعلام کرد: در مسابقات تنیس روی میز و در بخش آقایان، مهدی پورجلالی، غلامعلی بجنوردی و غلامرضا بیگلری مقام های اول تا سوم را کسب کردند. در بخش بانوان نیز طاهره علوی، زهرا حسین نخعی و صدیقه حسن نژاد رتبه های اول تا سوم را بدست آوردند.
خادمی افزود: در رشته ورزشی شطرنج بانوان، زهرا بهرامی و مرصع نقیبی نفرات اول و دوم شدند و کبری کاشانی در جایگاه سوم قرار گرفت. در بخش آقایان نیز حسین افتخاری، عباس سلیمانی و منصور جابری حائز رتبه های برتر شدند.
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمان، تصریح کرد: در رشته دارت، غلامرضا بیگلری، ضیاء الدین جابری و داوود آقایی افشار در بخش آقایان و سیمین شعبان نژاد، زهرا رضایی زاده و پروین موسوی در بخش بانوان مقام های برتر را به خود اختصاص دادند.
وی گفت: در رقابت های تیراندازی آقایان، نصراله پورجلالی، غلامعباس شریعتمداری و مجید ابراهیمی به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. در بخش بانوان نیز فرح ناصری عنوان نخست را از آن خود کرد.

خبرنگار: سید بهنام اخوت پور
عکاس: روابط عمومی صندوق بازنشستگی استان کرمان