پایان رقابت های ورزشی بازنشستگان در کهگیلویه و بویراحمد

نخستین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور ۸۵ بازنشسته مرد و زن در ۵ رشته ورزشی برگزار و از نفرات برتر طی مراسمی تقدیر شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، نخستین دوره جشنواره ورزشی بازنشستگان در استان کهگیلویه و بویراحمد، همزمان با ۳۰ استان کشور، در ۵ رشته ورزشی، با حضور ۸۵ بازنشسته ورزشکار برگزار شد.
بر اساس نتایج بدست آمده، در رشته شنای کرال سینه آقایان، سید عبدالعظیم پورالحسینی، کریم گشتاسبی و ابراهیم پناهپوری به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.
در رشته شنای قورباغه آقایان نیز غلامعلی باشتی، برزو زمانی و فرج الله جاوید، رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در رشته تنیس روی میز آقایان، سید عبدالصمد رضایی، صحبت الله کشاورز مقام های اول و دوم را بدست آوردند و عبدالرضا مسعودی و غلامحسین مسعودی به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.
در رشته شطرنج آقایان نیز هدایت حاجی زاده سی سخت، علی حسینی و نعمت الهک قباد پور، مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.
در رشته دارت آقایان، مهرعلی جعفری زاده اول شد و اسماعیل نری موسی و محمد رضایی راد نیز در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.
این رقابت ها در رشته تیراندازی با تفنگ بادی در بخش آقایان نیز پیگیری شد و در پایان، نصرالله فرهادی، کرم الله حسینی منش و نعمت الله نیک بین به مقام‌های برتر رسیدند.

خبرنگار: سید بهنام اخوت پور
عکاس: روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری کهگیلویه و بویراحمد