تقدیر از ورزشکاران برتر جشنواره ورزشی بازنشستگان قزوین

نخستین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری در استان قزوین برگزار و از بازنشستگان ورزشکار برتر تقدیر شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، نخستین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری در قزوین با حضور ۴۰ ورزشکار بازنشسته زن و مرد در چهار رشته ورزشی دارت، شنا، تنیس روی میز و شطرنج برگزار شد.
در پایان این رقابت ها، ورزشکاران برتر در هر رشته ورزشی معرفی و با اهدای حکم و مدال قهرمانی از آنان قدردانی شد. در رقابت های تنیس روی میز آقایان، سید موسی میر میران، جلال پاکارها و مهدی هرنجی به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند. در رشته تنیس روی میز بانوان نیز زهره حسین پور، اول، شیرین آهی، دوم و زهرا بناوند، سوم شد.
در رشته شطرنج آقایان، مهدی هرنجی به مقام نخست دست یافت و جلال پاکارها در جایگاه دوم قرار گرفت. در بخش بانوان نیز پروین کسری، معصومه سادات سید احمدی و شهپر اردلانی به مقام های اول تا سوم رسیدند.
حجت باقری، عبدالهو ذوالقدر و نادر عظیمی در رقابت های دارت آقایان موفق به کسب رتبه های برتر شدند. در مسابقات دارت بانوان نیز، صغری بیگم باقرزاده حسینی، زهرا بارزاده حسینی و منیژه حصاری مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
بازنشستگان ورزشکار استان قزوین در رشته شنا نیز به رقابت پرداختند که در بخش آقایان و در رده سنی بالای ۶۰ سال، رتبه های اول تا سوم رشته کرال سینه به ترتیب به رحمان میرزاخانلری، سید علی میرمعزی و محمد پوررجبی رسید. در شنای قورباغه نیز رحمان میرزاخانلری در جایگاه نخست قرار گرفت و سید علی میر معزی و محمد پوررجبی در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

خبرنگار: سید بهنام اخوت پور
عکاس: روابط عمومی صندوق بازشستگی استان قزوین