دو برابر شدن ظرفیت تولید شرکت پلی پروپیلن جم در ۴ سال اخیر

مدیرعامل پتروشیمی جم از افزایش دو برابری ظرفیت تولید پلی پروپیلن جم در ۴ سال اخیر خبر داد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از پتروشیمی جم، حسین میرافضلی ضمن انتصاب سلمان درویشی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت پلی پروپیلن جم و قدردانی از خدمات سعید سوادکوهی در این جایگاه، اظهار داشت: طی ۴ سال گذشته، شرکت پلی پروپیلن جم توانست ظرفیت تولید خود را از ۱۳۰هزار تن به ۲۵۱هزار تن در سال افزایش دهد که نشان از پیشرفت مثبت در این شرکت است.
میرافضلی با تاکید بر اینکه انتظار از مدیریت جدید پروپیلن جم، افزایش ظرفیت اسمی تولید این شرکت به ۳۰۰ هزارتن در سال است، گفت: شرکت پلی پروپیلن جم بزرگترین شرکت تولیدکننده پلی پروپیلن در ایران است و گریدهای بی نظیری تولید می کند که در داخل کشور رقیبی برای آن وجود ندارد.
وی تصریح کرد: افزایش ظرفیت اسمی تولید تا ۳۰۰ هزار تن و توسعه شرکت دو محور اساسی برای مدیریت جدید شرکت است؛ چرا که با افزایش رقیبان در این حوزه، باید محصولات و گریدهای متنوع تری تولید و به بازار عرضه شود.
میرافضلی یادآور شد: فرآیند ورود پلی پروپیلن جم به بورس اوراق بهادر تهران در حال انجام است که با افزایش سرمایه ای که در نظر گرفته شده، باید تکمیل شود. همچنین پس از ورود به بورس تهران، باید نسبت به عرضه حداقل۲۰ درصد از سهام این شرکت در بورس استامبول اقدام شود.