با هدف طرح مشکلات انجام شد؛

نشست صمیمی جامعه کار، تولید و تعاون استان البرز با استاندار

نشست صمیمی جامعه کار، تولید و تعاون و اعضای شورای هماهنگی مدیران زیر مجموعه اداره کل کار استان البرز با دکتر عبدالهی استاندار البرز عصر چهارشنبه ۱۹ مهرماه برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان البرز، در این نشست نمایندگان هر بخش از جامعه کار و تولید استان در خصوص مشکلات، راهکارهای حل آن و دستاوردهای خود با استاندار البرز سخن گفتند.

همچنین در این نشست که خانم عرفانی سرپرست مدیریت بازنشستگی استان، مسئول روابط عمومی و تعدادی از اعضای کانون های بازنشستگی حضور داشتند، در خصوص ضرورت رفع مشکل بیمه درمان بازنشستگان و اجرای ماده ۸۵ قانون استخدام کشوری و مشکلات معیشتی بازنشستگان مطالبی ارائه شده و مسائل بصورت مکتوب نیز در این جلسه ارائه گردید.

در این دیدار، استاندار البرز دستور فعال سازی کارگروه تخصصی «مسایل جامعه کار، تولید و تعاون استان» را صادر و مقرر شد به صورت ماهانه مسائل مربوط به موضوعات تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و جامعه کار تولید استان در این کارگروه مطرح و به صورت فصلی نیز جلسات عمومی‌تر با فعالان برگزار شود.

توجه به مسائل تعاونی‌ها به ویژه تعاونی‌های مسکن و بهره‌مندی از فرصت‌های بخش خصوصی در خصوص ساخت مسکن و همچنین حل مسائل تعاونی‌های مشکل‌دار از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد.