مدیر آتیه سازان حافظ در استان مرکزی اعلام کرد:

کلیه بیمارستانهای دولتی و خصوصی استان مرکزی طرف قرارداد با آتیه سازان حافظ هستند

جلسه هم اندیشی روسای کانونهای بازنشستگی با مدیر آتیه سازان حافظ در استان مرکزی برگزار و برخی مشکلات بازنشستگان در حوزه بیمه تکمیلی درمان مطرح شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان مرکزی ؛ جلسه هم اندیشی روسای کانونهای بازنشستگی با مدیر آتیه سازان حافظ در استان مرکزی برگزار و برخی مشکلات بازنشستگان در حوزه بیمه تکمیلی درمان مطرح گردید .  بدین منظور  جلسه ای در دفتر شعبه اصلی آتیه سازان در روز چهار شنبه ۱۹ مهر ماه با حضور روسای کانونهای بازنشستگی  راه آهن، جهادکشاورزی ،امور اقتصاد و  دارایی ، استانداری و همچنین مدیرصندوق  بازنشستگی استان مرکزی و ناظر بیمه مکمل درمان و مدیر آتیه سازان حافظ استان مرکزی برای  رفاه حال باز نشستگان برگزار شد .

دراین دیدار خانم صدیقه حسامی مدیر صندوق بازنشستگی استان مرکزی ضمن ارائه گزارشی از نحوه ارائه خدمات بیمه تکمیلی و پرداخت مطالبات مراکز درمانی توسط صندوق ، اشاره نمود مشکلاتی که بازنشستگان در حوزه بیمه تکمیلی درمان با آن مواجه هستند عمدتا مربوط به این مسئله است که بازنشستگان انتظار دارند در هنگام دریافت خدمات پزشکی به صورت آنلاین از کلیه خدمات بیمه تکمیلی درمان بهره مند شوند و این امر در حال حاضر درمراکز درمانی محقق میگردد و در خدمات سرپایی و یا پاراکلینیکی نیازمند پرداخت وجه توسط شخص بیمه شده می باشد که بهره مندی از سهم بیمه تکمیلی منوط به ارائه اسناد پزشکی به شعب آتیه سازان حافظ  می باشد که این فرانید مورد رضایت بازنشستگان نبوده و بعضا تاخیر در پرداخت اسناد درمانی نیز منجر به پایین آمدن سطح رضایت بیمه شدگان میگردد لذا بایستی به سویی حرکت نماییم که کلیه مراکز پزشکی ارائه دهنده خدمات بتوانند به صورت آنلاین پشتیبانی بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان را نیز انجام دهند.

صاحب زمانی مدیر شعبه آتیه سازان حافظ استان مرکزی اظهار داشت در حال حاضر در استان مرکزی کلیه بیمارستانهای دولتی و خصوصی طرف قرارداد با آتیه سازان حافظ هستند و برای تمامی این مراکز معرفینامه به صورت آنلاین با در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی ودستور بستری پزشک معالج صادر میشود در شهرستان کمیجان دسترسی به سامانه خدمات بیمه تکمیلی برای پرسنل مرکز درمانی آن شهرستان محدود شده بود که با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی مقرر گردید سریعا این موضوع پیگیری و ارائه خئمت از سر گرفته شود. و در شهر اراک نیز کلیه آزمایشگاه ها طرف قرارداد بیمه آتیه سازان قرار گرفته اند و تلاش بر این است که  با سایر مراکز  سرپایی (پاراکلینیکی )مانند سونوگرافی و رادیولوژی و مراکز سرپائی بیمارستانها نیز بتوانیم مراحل انعقاد قرارداد را نهایی کنیم که متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

درمورد پرداختهای هزینه درمان  بازنشستگان تا مرحله ثبت مالی به عهده شرکت آتیه سازان میباشدو مرحله پرداخت به عهده صندوق بازنشستگی میباشد. بیشترین تقاضای شرکت آتیه سازان در مورد پرداختی  مطالبات به مراکز درمانی  می باشد تا بتواند در امور تمدید قرارداد با مراکز درمانی به سهولت اقدام نمایند.

صاحب زمانی نیز افزود که تلاش این مجموعه برای ایجاد رضایت مندی بیشتر و رفاه حال باز نشستگان میباشد و تاکید ایشان برای تکریم بازنشسته و افراد تبعی آنها می باشد. وی افزود نرم افزارآتیه سازان حافظ برای ارائه خدمات غیر حضوری راه اندازی شده است که این نرم افزار  به منظور استفاده راحت و تسهیل به خدمت آتیه سازان طراحی شده تا میزان تردد و حضور مشتریان به خصوص باز نشستگان عزیز را در شعب و نمایند گی ها کاهش دهد.

در این دیدار که بیش از دو ساعت به طول انجامید کلیه روسای کانونهای بازنشستگی به طرح مسایل مختلف بازنشستگان و افراد تحت تکفل در خصوص نحوه ارائه خدمات بیمه تکمیلی توسط صندوق و شرکت آتیه سازان حافظ پرداختند.