با هدف بهبود ارائه خدمات خانه امید؛

نشست هم‌اندیشی اعضای هیات امنای خانه‌های امید اراک و محلات برگزار شد

با هدف بهبود ارائه خدمات خانه های امید، نشست هم اندیشی اعضای هیات امنای خانه های امید شهرستان های اراک و محلات به صورت جداگانه در خانه های مذکور تشکیل شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان مرکزی، جلسات هم اندیشی اعضای هیات امنای خانه های امید شهرستان های اراک و محلات به صورت جداگانه در خانه های مذکور تشکیل و آیین نامه اجرایی خانه های امید مورد بررسی قرار گرفت؛ در ای نشست ها، تمامی اعضا نظرات پیشنهادی خود را در زمینه اصلاحات لازم در آیین نامه مذکور بیان کردند.

«صدیقه حسامی» مدیر صندوق بازنشستگی استان مرکزی و رئیس هیات امنای خانه های امید استان، ضمن قدردانی از همکاری و اشتراک نظرات و دیدگاه های کلیه اعضای هیات امنا طی یک سال اخیر، بیان کرد: با عنایت به گذشت یکسال از تصویب و ابلاغ آیین نامه اجرایی خانه های امید، درصدد این هستیم که با تجمیع نظرات اعضای محترم هیات امنا، پیشنهادات کاربردی جهت تسهیل فرایند اجرا و ارتقا سطح کیفی و کمی خدمات قابل ارائه در خانه های امید و اصلاح متن آیین نامه اجرایی به اداره کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری ارائه کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد که با ارایه خدمات درمانی و رفاهی جدید در خانه امید اراک و محلات برای کلیه بازنشستگان، افراد تحت تکفل و موظفین زیرپوشش صندوق بازنشستگی کشوری، جامعه هدف بیشتری از خدمات این مراکز بهره مند شوند.

گفتنی است که در حال حاضر استان مرکزی در شهرستانهای اراک و محلات دارای دو خانه امید ویژه بازنشستگان کشوری است و خدماتی همچون چاپ فیش حقوقی، حکم حقوقی، گواهی کسر اقساط، ثبت نام تسهیلات مالی و سایر خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی در آن ها ارائه می شود و امکان استفاده از کلاس های آموزشی، کتابخانه و سالن ورزشی نیز برای کلیه بازنشستگان فراهم است.