مدیر صندوق استان خوزستان:

افزایش ۲۰۰۰نفری جمعیت بازنشستگان فرهنگی استان خوزستان طی ماه‌های آینده

جلسه مهرماه مدیر صندوق بازنشستگی استان خوزستان با روسای هیأت مدیره کانون های بازنشستگی این استان برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان خوزستان؛ جلسه مدیر صندوق بازنشستگی استان خوزستان با روسای هیأت مدیره کانون های بازنشستگی استان روز یکشنبه ۳۰مهرماه ۱۴۰۲ در محل کانون بازنشستگان آموزش و پرورش استان برگزار شد.

در این جلسه، «حبیب اله کردونی» رئیس هیأت مدیره کانون بازنشستگان آموزش و پرورش استان گزارشی از عملکرد، فعالیت ها، اقدامات و خدمات کانون به بازنشستگان تحت پوشش ارائه داد.

پس از آن، هر یک از روسای کانون های بازنشستگی به بیان نقطه نظرات، پیشنهادات و مطالبات خود و بازنشستگان در حوزه های مختلف از جمله بیمه تکمیلی، همسان سازی حقوق، تورهای زیارتی و سیاحتی و سایر مطالبات موجود پرداختند.

در ادامه این نشست، «آرش رشادتمند» مدیر صندوق بازنشستگی استان خوزستان با اشاره به وجود بیش از ۴۴هزار و ۵۰۰ نفر بازنشسته فرهنگی در استان خوزستان و افزایش بیش از ۲۰۰۰ نفری این تعداد در ماه های آتی، به سوالات حاضرین پاسخ داد.

وی همچنین به تبیین برنامه ها، اقدامات و ارائه گزارشی آماری از عملکرد حوزه های مختلف صندوق بازنشستگی از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت.

رشادتمند در این جلسه، خواستار توجه بیشتر مسئولین دستگاه های اجرایی به بازنشستگان خود و استفاده آن ها از کلیه امکانات رفاهی دستگاه های اجرایی محل خدمت از جمله برخورداری بازنشستگان از بیمه تکمیلی همانند شاغلین بر طبق ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری شد.

در پایان این نشست، مقرر شد کانون های بازنشستگی در کنار صندوق بازنشستگی کشوری با هم افزایی، همکاری و هماهنگی بیشتر در راستای تحقق خواست بازنشستگان گام بردارند.