در مسابقات قهرمانی دوومیدانی پیشکسوتان کشور؛

بانوان پیشکسوت هرمزگانی ۱۹ مدال رنگارنگ کسب کردند/۸مدال سهم پیشکسوتان کشوری

ششمین دوره مسابقات قهرمانی دوومیدانی پیشکسوتان (بزرگسالان ارشد) به میزبانی تهران برگزار شد و استان هرمزگان موفق به دریافت ۱۹مدال رنگارنگ در گروه بانوان شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان هرمزگان، ششمین دوره مسابقات قهرمانی دوومیدانی پیشکسوتان (بزرگسالان ارشد) به میزبانی تهران برگزار شد و بانوان هرمزگانی ۱۹ مدال رنگارنگ کسب کردند.

براساس این گزارش، در این مسابقات «فاطمه رضوانی» سه طلا در پرتاب وزنه و دیسک و نیزه، «فرشته پودری» یک طلا در پرش ارتفاع، یک نقره در پرش طول و یک برنز در پرتاب نیزه، «حمیده سلطانی زاده شمیلی» دو طلا در پرش ارتفاع و پرش طول، «معصومه تندرو» یک طلا در پرتاب نیزه، یک نقره در پرتاب دیسک و یک برنز در پرتاب وزنه، «طیبه دستوری» یک برنز در پرش طول، «نسرین بارانی» دو نقره در ۱۰۰متر و پرتاب نیزه، «سیمین شعبانی مقدم» یک برنز در  پرتاب دیسک، «طاهره بابائیان» یک نقره در ۵۰۰۰ متر و یک نقره در ۱۵۰۰ متر، «فاطمه آدینه زاده» یک نقره در پرتاب نیزه و «عذرا فلاحت» یک برنز در پرتاب نیزه کسب کردند.

در این میان سهم پیشکسوتان کشوری ۸ مدال رنگین بود:

فاطمه رضوانی: ۳ مدال طلا در رشته پرتاب دیسک،پرتاب وزنه،پرتاب نیزه
نسرین بارانی: ۲ مدال نقره، دو سرعت و پرتاب نیزه
عذرا فلاحت: ۲ مدال برنز،در رشته پرتاب دیسک و پرتاب نیزه
سیمین شعبانی مقدم: یک برنز در رشته ،پرتاب دیسک

گفتنی است، خانم بامشاد مسئول انجمن پیشکسوتان استان هرمزگان بود که در کسب این افتخارآفرینی بانوان هرمزگانی نقش بسزایی ایفا کرد.