تسهیلات رجا به مسافران سالمند در ماه مبارک رمضان

شرکت حمل و نقل ریلی رجا اعلام کرد: با توجه به اتصال سیستم فروش بلیت قطار به سامانه‌ی ثبت احوال کشور، افراد متقاضی بالای ۶۰ سال با ارائه کد ملی و تاریخ تولد خود و بدون هرگونه روال اداری، می توانند از بلیت قطار رجا با ۳۰ درصد تخفیف استفاده کنند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از سایت شرکت رجا، به مناسبت ماه مبارک رمضان، شرکت حمل و نقل ریلی رجا، تسهیلات و طرح‌های جدید تخفیف بلیت قطارهای خود را در قالب طرح منزلت برای متقاضیان سفر اعلام کرد.
براین اساس، تا ۳۱ خردادماه سال جاری، کلیه مسافران بالای ۶۰ سال از ۳۰ درصد تخفیف در تهیه بلیت قطارهای این شرکت بهره مند می شوند.
با توجه به اتصال سیستم فروش بلیت قطار به سامانه‌ی ثبت احوال کشور، برای افراد بالای ۶۰ سال، با ارائه کد ملی و تاریخ تولد خود و بدون هرگونه روال اداری، بلیت قطار رجا با ۳۰ درصد تخفیف صادر می‌شود.
افراد متقاضی برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص لیست مراکز فروش، برنامه حرکت قطارها، بهای بلیت و … می‌توانند با سامانه‌ی ارتباط با مشتریان شرکت رجا با تلفن‌های ۱۵۳۹ (تهران) و ۸۸۳۴۷۰۷۳-۰۲۱ (شهرستان‌ها) تماس بگیرند.