با حضور مدیر استان آذربایجان شرقی انجام شد؛

پیگیری مطالبات بازنشستگان کشوری در دیدار با نمایندگان مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی

مدیر صندوق بازنشستگی استان آذربایجان شرقی به همراه نمایندگان و روسای کانون بازنشستگی استان در نشستی صمیمی با حجه الاسلام و المسلمین «محمدرضا میرتاج‌الدینی» و «مسعود پزشکیان» نمایندگان مردم تبریز، آذر شهر و اسکو دیدار و پیرامون مهمترین مسائل و مطالبات بازنشستگان بحث و گفتگو کردند.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان آذربایجان شرقی، «طاهره احمدزاده» مدیر بازنشستگی استان در این دیدارها، ضمن ارائه آماری از وضعیت حقوق بگیران و تبیین عملکرد صندوق بازنشستگی، رضایتمندی بازنشستگان را منوط به ارائه خدمات بیمه ای و رفاهی مناسب توسط دستگاه های اجرایی و رفع موانع قانونی و بودجه ای بیمه تکمیل درمان و خدمات رفاهی توسط نمایندگان محترم مجلس و مقامات استانی دانست.

نمایندگان مجلس نیز در این دیدارها با تایید اهمیت حل مشکلات و دغدغه های بازنشستگان، اراده دولت و مجلس را در حل مشکلات بازنشستگان جدی دانستند.

نمایندگان مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تاکید کردند که نمایندگان مجلس تلاش می کنند تا با راهکارهای مناسب به افزایش و متناسب نمودن حقوق بازنشستگان کمک کرده و در جهت بهبود وضعیت خدمات درمانی بازنشستگان عزیز در برنامه هفتم گام بردارند.

روسای کانون های بازنشستگی استان نیز درخصوص مسائل و مشکلات مربوط به بازنشستگان توضیحاتی ارائه نموده و خواستار تسریع در پیگیری امور مربوط به بازنشستگان از سوی نمایندگان مجلس شدند.