به مناسبت هفته تربیت بدنی و سلامت؛

مسابقات پتانک دو نفره بازنشستگان کشوری استان خوزستان برگزار می شود

مسابقات آزاد پتانک دو نفره بازنشستگان کشوری استان خوزستان به مناسبت هفته تربیت بدنی و سلامت در دو بخش خانم ها و آقایان در مجموعه ورزشی شهدای کارگر اهواز برگزار می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان خوزستان؛ به مناسبت هفته تربیت بدنی و سلامت “مسابقات آزاد پتانک دو نفره(دابل)” ویژه بازنشستگان کشوری استان خوزستان به همراه خانواده توسط انجمن ورزش بازنشستگان کشوری و با همکاری هیأت ورزش کارگری استان خوزستان برگزار خواهد شد.

این مسابقات در دو بخش خانم ها و آقایان که با اهدای لوح قهرمانی و هدایای نقدی همراه خواهد بود، در روز پنج شنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۸ صبح در بخش خانم ها و در روز جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۸ صبح در بخش آقایان در زمین پتانک مجموعه ورزشی شهدای کارگر اهواز واقع در کوی کمپلو خیابان غزنوی شمالی برگزار می گردد.

بازنشستگان علاقه مند می توانند جهت شرکت در این مسابقات تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ مشخصات خود را شامل(نام و نام خانوادگی، شماره دفترکل، شماره ملی) در پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۹۶۲۹۹۹۷۰۲ ارسال فرمایند. شرکت کنندگان می بایست نیم ساعت قبل از شروع مسابقه در محل برگزاری حضور بهم رسانند.