تسهیل احراز هویت بازنشستگان و موظفین خارج از کشور

صندوق بازنشستگی کشوری به منظور تکریم هرچه بیشتر بازنشستگان ارجمند خارج از کشور و سرعت بخشیدن به احراز هویت آنان، شناسه (ID) جدیدی با عنوان cspf2 در پیام رسان Skype فعال کرده است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، بهروز انتظاری، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه سیستم های صندوق بازنشستگی کشوری با بیان این مطلب افزود: پیش از این بازنشستگان خارج از کشور تنها از طریق شناسه (ID) همیشگی یعنی cspfir قادر به برقراری ارتباط و انجام امور مربوط به احراز هویت خود بودند.
وی گفت: حضور ایرانیان ارجمند مشترک صندوق بازنشستگی کشوری در اقصی نقاط جهان، گاهی ترافیک و زمان بر بودن انجام وظیفه و ارائه خدمت احراز هویت آنان را به همراه داشت. از این رو صندوق، در صدد برآمد با راه اندازی شناسه جدید، باعث کاهش ترافیک و افزایش رضایتمندی مشترکان خارج از کشور صندوق شود.
انتظاری با تاکید بر فعال بودن هر دو شناسه cspfir و cspf2 در پیام رسان Skype گفت: همانند روال گذشته، مشترکان این صندوق می توانند از طریق ارتباط تصویری در پیام رسان Skype احراز هویت شده و پس از هماهنگی با موکل خود در داخل کشور، حقوق را دریافت کنند.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه سیستم های صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص نحوه ثبت نام مشترکان صندوق، خاطر نشان ساخت: مشترکان صندوق می توانند با مراجعه به سایت صندوق به نشانی cspf.ir و انتخاب گزینه «بازنشستگان خارج از کشور» اطلاعات تکمیلی را در این خصوص تکمیل نمایند.