وام ضروری بازنشستگان کشوری ۴ میلیون تومان شد

با امضای تفاهمنامه‌ اعطای وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان کشوری، بین صندوق بازنشستگی کشوری و بانک صادرات ایران، سقف وام پرداختی به بازنشستگان این صندوق به ۴ میلیون تومان افزایش یافت.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از خبرگزاری ایسنا، در نخستین گردهمایی مجمع عالی کانون های بازنشستگان کشوری که در هتل المپیک تهران برگزار شد، امیر یوسفیان معاون اعتباری بانک صادرات ایران در آیین رونمایی و امضای تفاهم نامه اعطای تسهیلات قرض الحسنه به بازنشستگان کشوری، گفت: امسال بانک صادرات در جهت انجام تعهدات اجتماعی خود و در راستای سیاست‌های دولت و تأکید مدیرعامل بانک، اقدام به افزایش وام قرض‌الحسنه بازنشستگان کشوری کرده است.
یوسفیان افزود: اعتبار تخصیص یافته برای این تسهیلات، یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است که براساس آن، امسال وام ضروری ۴ میلیون تومانی به ۳۰۰ هزار نفر از بازنشستگان عضو صندوق بازنشستگی کشوری پرداخت می شود.
وی افزود: این خدمت در ادامه همکاری های سنوات گذشته بین بانک صادرات و صندوق بازنشستگی کشوری انجام شده است. در سه سال گذشته، بالغ بر یک هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان تسهیلات وام قرض‌الحسنه به ۷۰۰ هزار نفر پرداخت شده که به این ترتیب، امسال مجموع بازنشستگان کشوری بهره مند از وام ضروری به بیش از یک میلیون نفر می رسد.

عکاس: راحله شیخ