اعزام کاروان راهیان نور صندوق به کردستان

مدیر صندوق بازنشستگی استان کردستان گفت: جمعی از کارکنان صندوق بازنشستگی کشوری به همراه خانواده های خود در قالب کاروان راهیان نور از مناطق عملیاتی کردستان بازدید کردند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، جلال برومند، اظهار داشت: براساس برنامه ریزی مرکز مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی کشوری، کاروان ۹۰ نفره راهیان نور صندوق، شامل ۲۸ نفر از همکاران به همراه خانواده هایشان، ۱۰ تا ۱۳ مردادماه امسال از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان کردستان بازدید کردند.
وی هدف از این سفر را آشنایی هرچه بیشتر و زنده کردن ایثار و فداکاری های رزمندگان ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: این برنامه شامل بازدید از مناطق عملیاتی کردستان و یادمان شهدای گمنام و همچنین تجدید بیعت با شهیدان بود.
برومند گفت: کاروان راهیان نور صندوق بازنشستگی کشوری ضمن بازدید از مناطق عملیاتی سنندج، مریوان، سروآباد و سیرانبد، در محل یادمان های شهدای گمنام نیز حضور یافته و با آرمان های شهدا تجدید بیعت کردند.
وی همچنین یادآور شد: با هماهنگی سپاه پاسداران استان کردستان، راویان جنگ در جمع کاروان راهیان نور صندوق حضور یافته و به بیان خاطرات و حوادث دوران دفاع مقدس و ایثار و فداکاری های رزمندگان اسلام پرداختند.
برومند با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم برپایی سفر راهیان نور، گفت: مقام معظم رهبری بیشتر بر ماهیت فرهنگی و معنوی این سفرها تاکید دارند، چراکه این نوع کار فرهنگی و ارزشمند، دربرابر تهاجم فرهنگی و جنگ نرم قرار گرفته و جوانان کشور را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا می کند.