با هدف هم‌اندیشی انجام شد؛

برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیر صندوق بازنشستگی استان گیلان با روسای کانون‌های بازنشستگی استان

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان گیلان عنوان کرد: نشست‌های هم‌اندیشی  با روسای کانون‌های بازنشستگی استان یک راهکار مناسب برای دستیابی به تعداد بیشتری از نظرات و پیشنهادات در پیشبرد اهداف صندوق است.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوی به نقل از روابط عمومی مدیریت استان گیلان، «سجاد محمدیان» در دیدار با روسای کانون‌های بازنشستگی کشوری استان گیلان اظهار داشت: جلسات موضوعی و منظم با روسای ‌کانون‌های بازنشستگی استان که منتخب قشر فرهیخته بازنشسته هستند، همواره در رسیدن به راه‌حل‌های بهینه و پیشبرد اهداف صندوق موثر واقع شده است.

مدیر صندوق بازنشستگی استان گیلان در این دیدار به تشریح عملکرد صندوق در هشت ماهه اول سال ۱۴۰۲ پرداخت و عنوان کرد: تاکنون و با گذشت چهار مرحله از پرداخت وام ضروری ۳۰ میلیون تومانی صندوق، تعداد ۶۲۹۴ نفر از بازنشستگان و وظیفه‌بگیران استان گیلان این تسهیلات را دریافت کرده‌اند.

«سجاد محمدیان» با اشاره به همکاری صندوق بازنشستگی کشوری و بیمه ملت ادامه داد: بازنشستگان عزیز می‌توانند از طرح اقساطی یکساله و بدون کارمزد بیمه ملت بهره‌مند شوند که در سال جاری بیش از ۵ هزار نفر از بازنشستگان از این طرح استفاده کرده‌اند.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان گیلان از ادامه پرداخت تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشسته طی ماه‌های آتی خبر داد و گفت: در مرحله اول پرداخت تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشسته، ۵۴ نفر از بازنشستگان گیلانی این تسهیلات را دریافت نموده‌اند.

در ادامه این دیدار هریک از روسای کانون‌های بازنشستگی استان به بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص نحوه قرعه‌کشی تسهیلات، بیمه‌های تکمیلی، پرداخت کسورات و تورهای گردشگری پرداختند.