خانه امید جیرفت افتتاح می شود

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان کرمان گفت: خانه امید جیرفت در جنوب استان کرمان ۲۵ ذی الحجه، همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان به بهره برداری می رسد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمد ابراهیم خادمی افزود: هشت درصد بازنشستگان مشترک صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمان مربوط به شهرستان جیرفت است، بنابراین وجود یک خانه امید برای پُر کردن اوقات فراغت آن ها در این شهرستان ضرورت داشت.
خادمی بیان کرد: مجوز احداث خانه امید بازنشستگان جیرفت سال ۱۳۸۸ اخذ و عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۹۲ در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع در پارک ولی عصر این شهر آغاز شد.
وی اظهارداشت: در این مکان فرهنگی، فعالیت هایی همچون شاهنامه خوانی و شب شعر، موسیقی و سرود، کامپیوتر، نقاشی و خطاطی، کلاس آلزایمر و تغذیه، قرآن، ورزش، صنایع دستی، زبان انگلیسی، مشاوره حقوقی و روانشناسی، خدمات درمانی، ارائه خدمات اداری همچون تورهای گردشگری، چاپ حکم و فیش حقوقی به بازنشستگان کشوری ارائه می شود.
خادمی گفت: با توجه به اهمیت نقش نیروی انسانی توانمند در تحقق اهداف فرهنگی و اجتماعی خانه امید موضوع گزینش و استخدام کارکنان آن مجموعه با حساسیت و دقت فراوان در دستور کار مدیریت بازنشستگی استان کرمان قرار دارد.

تهیه خبر: رضا فروغی، رابط روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمان