استقبال گردشگران خارجی از هتل های ایرانگردی و جهانگردی

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی، از اقبال گردشگران خارجی به هتل‌های وابسته به این شرکت خبر داد و آن را مُهر تاییدی بر استراتژی کلان این مجموعه دانست.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی، مهرداد تاوتلی گفت: اقبال گردشگران خارجی به هتل‌های جهانگردی، از سویی نشانگر کیفیت هتل ها در مقایسه با سایر مجموعه های گردشگری و از سوی دیگر حاکی از درستی استراتژی طراحی شده برای رشد و توسعه این مجموعه است.
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی افزود: در دور تازه مدیریت گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی، تلاش شده است ضمن ارتقاءِ استانداردهای هتل‌ها از طریق برگزاری دوره‌های پیشرفته حرفه‌ای در حوزه های مختلف هتلداری، به مسائل مشتری‌مداری و جلب رضایت گردشگران، توجهی ویژه شود که این نگرش، اثر خود را در اقبال گردشگران خارجی به هتل‌های جهانگردی در سراسر کشور نشان داد.
تاوتلی با اشاره به سابقه هتل‌های جهانگردی در ایران، گفت: این پیشینه در کنار حاکم شدن نگاه حرفه‌ای به مقوله هتلداری در این مجموعه و تلاش برای نزدیک شدنِ هرچه بیشتر به استانداردهای جهانی، از جمله عوامل شکوفایی هتل های ایرانگردی و جهانگردی است.
وی تصریح کرد: اگر کشورمان قصد حرکت در مسیر توسعه گردشگری و جذب درآمدهای ارزی ِبیشتر، از این صنعتِ نسبتا نوپای جهانی را دارد، راهی جز تلاش در مسیر استانداردسازی جنبه‌های مختلف این صنعت پیش روی ما نیست.
در ماه‌های اخیر، هتل‌های وابسته به شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی، مورد توجه گردشگران خارجی قرار گرفته است؛ طوریکه تورهای بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی، ازجمله سوئیس، اوکراین، برزیل، آرژانتین و …، هتل‌های شرکت ایرانگردی و جهانگردی را در نقاط مختلف کشور برای اقامت خود انتخاب می‌کنند.