بازدید از کانون بازنشستگان آموزش و پرورش بهمئی

در سفر مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان بهمئی مشکلات کانون بازنشستگان آموزش و پرورش شهرستان بهمئی مورد بررسی قرار گرفت

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه وبویراحمد،نماینده کانون های بازنشستگان استان و کارشناس مسول صندوق بازنشستگی کشوری استان از کانون بازنشستگان آموزش و پرورش شهرستان بهمئی بازدید شد.

«محمد تقی جلیلی بهابادی» مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از همه ی فعالان در عرصه خدمت به بازنشستگان به خصوص کانون های بازنشستگان که ایثارگرانه وقت خود را برای حل مشکلات بازنشستگان صرف کرده اند قدردانی کرد.

جلیلی بهابادی در ادامه با بیان اینکه باید فرهنگ احترام به بازنشستگان و بزرگسالان در تمام اقشار جامعه نهادینه شود، بیان کرد: همانطور که در دین مبین اسلام به تکریم و احترام بزرگسالان اشاره شده و پیوند بین نسلی در اعتقادات و باورهای ما وجود دارد، انشالله با کمک نمایندگان کانون های بازنشستگان به جایگاه و ارزش بازنشستگان در جامعه توجه ویژه شود.

وی در ادامه به خدمات و کارهایی که در سال ۱۴۰۲ ازجمله پرداخت وام های ضروری بازنشستگان با افزایش سقف ۱۰۰ درصد به ۳۰ میلیون تومان، تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان با افزایش ۴۰ درصدی به ۳۵ میلیون تومان و تسهیلات حمایت از پایان نامه های دانشجویی فرزندان بازنشستگان با افزایش ۴۱ درصدی، برگزاری اردوهای تفریحی و گردشگری، برگزاری دوره های آموزشی با همکاری فنی و حرفه ای استان و برگزاری مسابقات و کلاس های ورزشی اشاره نمود و خواستار فعالیت بیشتر کانون ها برای اطلاع رسانی این خدمات صندوق بازنشستگی کشوری به بازنشستگان شد.

«محمدرحیم دهرابپور» نماینده کانون های بازنشستگان استان با اشاره به اینکه پیگیری مشکلات و خواسته های بازنشستگان وظیفه ماست، از کانون بازنشستگان خواست تا مشکلات و خواسته ها و انتظارات بازنشستگان را از صندوق جهت مکاتبه با ستاد و ارائه در جلسات حضوری با مسئولان ، جمع آوری و ارسال کنند.

«ایرج رستاخیز» کارشناس مسئول صندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه وبویراحمد ضمن ارائه آمار بازنشستگان و موظفین شهرستان بهمئی از خدمات به بازنشستگان بهمئی از طریق کانون های بازنشستگان و امور اداری دستگاه های اجرایی شهرستان اشاره کرد.

در پایان نیک بین مدیر کانون بازنشستگان شهرستان بهمئی ضمن قدردانی از انجام این سفر به شهرستان دور از مرکز استان، مشکلات کانون ها در ارائه خدمات به بازنشستگان در شهرستان اشاره نمود و با نظر مساعد مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان تصمیماتی برای تسهیل در حل این مشکلات اتخاذ شد.