در محل خانه امید کرمانشاه انجام شد؛

برگزاری نشست هم‌اندیشی فعالان صنفی بازنشستگان و روسای کانون های بازنشستگی استان کرمانشاه

با میزبانی صندوق بازنشستگی استان کرمانشاه نشست هم اندیشی فعالان صنفی بازنشستگان و روسای کانون های بازنشستگی استان با هدف پیگیری مطالبات موجود از طریق مجاری قانونی در محل خانه امید کرمانشاه برگزار شد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان کرمانشاه، روز چهارشنبه هشتم آذرماه با میزبانی صندوق بازنشستگی کشوری نشست هم اندیشی با حضور فعالان صنفی بازنشستگان و روسای کانون های بازنشستگی استان با هدف پیگیری مطالبات بازنشستگان از طریق مجاری قانونی در محل خانه امید کرمانشاه برگزار شد.

در ابتدای این نشست، «کاظم نجفی نیا» گزارشی از فعالیت ها و اقدامات صندوق بازنشستگی به بازنشستگان ارائه کرد.

وی با اشاره به پیگیری مطالبات به حق بازنشستگان از مجاری قانونی و همگرایی و هم اندیشی فعالان صنفی و روسای کانونهای بازنشستگان را گامی بسیار مهم در پیگیری جدی حقوق بازنشستگان برشمرد.

مدیر صندوق بازنشستگی استان در این نشست به سوالات و درخواست های مطرح شده از سوی بازنشستگان پاسخ داد.

همچنین در این نشست هر یک از حاضرین به بیان عدم کارایی شرکت طرف قرارداد بیمه تکمیلی و عدم انعقاد قرارداد با مراکز درمانی خصوصی در استان و… موضوعاتی از این دست پرداختند.

گفتنی است، متناسب سازی حقوق بازنشستگان، پرداخت معوقات متناسب سازی حقوق بازنشستگی ناشی از اعمال سوابق مدیریتی و ایثارگری، پرداخت به موقع کسورات دستگاه های اجرایی، ارتقای سطح خدمات بیمه تکمیلی، از جمله درخواست های بازنشستگان حاضر در این نشست بود.