با همت مدیر صندوق و مدیر اجرایی خانه امید استان کرمانشاه؛

جمعی از بازنشستگان کرمانشاهی در “نخستین جشنواره لیموی قصرشیرین” حضور یافتند

 مدیر صندوق بازنشستگی  کشوری استان کرمانشاه گفت: تور گردشگری یک روزه شرکت در نخستین جشنواره لیمو قصرشیرین با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین بازنشستگان برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان کرمانشاه، «کاظم نجفی نیا» با بیان این مطلب عنوان کرد: قصرشیرین به عنوان قطب تولید خرما و مرکبات، ۷۳۷ هکتار باغ بارور و ۳۳۳ هکتار غیربارور دارد و بیشترین سطح زیر کشت باغات این شهرستان به ترتیب مربوط به لیمو شیرین و نارنگی، پرتقال قصری، گریپ فروت، نارنج و لیمو ترش است.

وی افزود: در این تور گردشگری یک روزه بیش از ۵۰ نفر از بازنشستگان به همراه خانواده محترمشان شرکت داشتند که خاطره خوشی برای این عزیزان رقم خورد.

گفتنی است، در این جشنواره که به همت موسسه مردم نهاد «شهر خاطره‌ها» برگزار شد؛ شماری از فعالان اقتصادی و اجتماعی، هنرمندان، مفاخر علمی، هنری و مسوولان قصرشیرین حضور داشتند.

شهرستان همیشه سبز قصرشیرین در غرب کرمانشاه و شرق کشور عراق قرار گرفته که رود الوند در آن جاری است و دروازه ورودی زائران ایرانی به کربلا است.

گفتنی است این تور گردشگری که با استقبال پر شور بازنشستگان و خانواده هایشان همراه بود، در تاریخ ۱۷ آذرماه ۱۴۰۲ از محل خانه امید کرمانشاه به سمت شهرستان قصرشیرین برگزار شد.