تعداد خودروهای اقساطی دو برابر شد

با همکاری و مساعدت شرکت ایران خودرو و تامین اعتبار لازم، امکان خرید خودروی قسطی در مرحله اول، برای ۲ هزار نفر از بازنشستگان کشوری فراهم شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، با تلاش این صندوق و تامین اعتبار لازم و همچنین همکاری شرکت ایران خودرو، امکان خرید خودروی قسطی در مرحله اول، برای ۲ هزار نفر از بازنشستگان کشوری فراهم شده است.
از آنجایی که در مراسم قرعه کشی خرید خودروی قسطی بازنشستگان کشوری، از میان ۴۴ هزار بازنشسته متقاضی، علاوه بر یک هزار نفر برنده اصلی، سه هزار نفر نیز همزمان به عنوان جایگزین و نفرات ذخیره مشخص شده بودند، بنابراین، در این مرحله علاوه بر یک هزار بازنشسته کشوری برنده اصلی قرعه کشی، برای یک هزار نفر بعدی نیز این امکان فراهم شده است تا نسبت به خرید خودروی قسطی اقدام کنند.
به این ترتیب، برای هر دو هزار نفر بازنشسته کشوری که به عنوان برندگان قرعه کشی خرید خودروی قسطی مشخص شده اند، پس از اطلاع رسانی از طریق پیامک، از روز دوشنبه ۱۵ آبان ماه تا ۲۷ آبان ماه می توانند با در دست داشتن برگه معرفی نامه پرینت گرفته شده از سایت صندوق و همچنین کارت ملی به نمایندگی های مجاز ایران خودرو مراجعه کرده و برای خرید خودرو اقدام کنند.

خبرنگار: سید بهنام اخوت پور