با هدف پیگیری مطالبات بازنشستگان؛

مدیر صندوق بازنشستگی گیلان با نماینده مردم رودبار و نائب رئیس اول کمیسیون برنامه و بودجه دیدار کرد

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان گیلان با دکتر چگینی نماینده مردم شریف شهرستان رودبار و نائب رئیس اول کمیسیون برنامه و بودجه در محل مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری استان گیلان با هدف پیگیری مطالبات بازنشستگان در مجلس دیدار کرد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان گیلان، سجاد محمدیان در دیدار با دکتر چگینی با ارائه گزارشی از عملکرد مدیریت استان در حوزه های مختلف عنوان کرد: بازنشستگان قشر فرهیخته و عزیز جامعه هستند که خدمتگزاری و احقاق حقوق ایشان رسالت مسئولان است.

چگینی نماینده مردم شریف شهرستان رودبار و نائب رئیس اول کمیسیون برنامه و بودجه، ضمن ارج نهادن به مقام شامخ بازنشستگان در این دیدار بیان کرد: با تلاشهای صورت گرفته در مجلس شورای اسلامی از سوی نمایندگان و با اتخاذ راه حل های مناسب بمنظور متناسب سازی حقوق بازنشستگان و اجرای ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری، پیگیر وصول مطالبات این عزیزان در مجلس هستیم.

در ادامه این دیدار، مدیر صندوق بازنشستگی استان گیلان مهمترین دغدغه ها و مطالبات بازنشستگان را به سمع و نظر نماینده مردم شریف رودبار رساند.