مراجعه ۱۸۸ هزار بازنشسته کشوری به دفاتر پیشخوان دولت

از تیرماه ۱۳۹۵ تا پایان نیمه نخست سال جاری، ۱۸۸ هزار بازنشسته کشوری برای دریافت چهار خدمت چاپ حکم، چاپ فیش حقوق، صدور کارت منزلت و استعلام به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کرده اند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، با اجرای طرح برون سپاری خدمات از تیرماه ۱۳۹۵ تا پایان نیمه نخست سال جاری، ۱۸۸ هزار و ۴۰۷ بازنشسته به دفاتر پیشخوان دولت در ۳۱ استان مراجعه کرده اند.
براساس آمار منتشر شده از سوی دفتر برنامه ریزی و توسعه سیستم های صندوق بازنشستگی کشوری، ۵۳ هزار و ۹۷۲ بازنشسته کشوری برای صدور کارت منزلت، ۲۶ هزار و ۱۰۲ بازنشسته برای گرفتن استعلام، ۸۸ هزار و ۱۱۵ بازنشته برای چاپ فیش حقوقی و ۲۰ هزار و ۲۱۸ بازنشسته برای دریافت حکم حقوقی به دفاتر پیش خوان سراسر کشور مراجعه کرده اند.
دسترسی آسان تر به مراکز ارائه خدمات برای بازنشستگان کشوری در سراسر کشور به ویژه در نقاطی که به مراکز استان و ادارات بازنشستگی کشوری دور هستند، کاهش رفت و آمد بازنشستگان، در دسترس بودن دفاتر پیشخوان دولت در شهرستان ها، ارائه خدمات اصلی به بازنشستگان در این دفاتر و صرفه جویی در وقت و انرژی این عزیزان از جمله اهداف و دستاوردهای طرح برون سپاری است.
در حال حاضر بیش از ۱۶ هزار دفتر پیشخوان دولت در شهرها و روستاهای کشور مشغول خدمت رسانی به مردم هستند که لیست دفاتر ارائه دهنده این خدمات در سایت صندوق بازنشستگی کشوری به آدرس cspf.ir موجود است.

خبرنگار: مینا شیروانی ناغانی