پرتفوی یک ماهه “وصندوق” منتشر شد

ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری با نماد «وصندوق» در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذرماه ۹۶ معادل سه هزار و ۵۴۹ میلیارد و ۵۸ میلیون ریال افزایش یافت.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری صورت وضعیت پورتفوی یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۹۶ را حسابرسی نشده و با سرمایه معادل ۲۷ هزار میلیارد ریال منتشر کرد.
این شرکت با انتشار عملکرد یک ماهه آذر ماه سال جاری اعلام کرد که در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۱۵ هزار و ۸۳ میلیارد و ۴۹۴ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۴۲ هزار و ۴۷۶ میلیارد و ۵۲۶ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.
در این دوره بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت با افزایش ۱۳ میلیارد و ۸۵۲ میلیون ریالی به مبلغ ۱۵ هزار و ۹۷ میلیارد و ۳۴۶ میلیون ریال رسید. همچنین ارزش بازار آن نیز با افزایش سه هزار و ۵۴۹ میلیارد و ۵۸ میلیون ریال به ۴۶ هزار ۲۵ میلیارد و ۵۸۴ میلیون ریال رسید.
شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، در این دوره سهام هیچ شرکت بورسی را واگذار نکرده، درحالی که طی همین دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۳ میلیارد و ۸۵۲ میلیون ریال خریداری کرده است.