افتخارم معلمی است

«مهین دخت کدیور» معلم بازنشسته و یکی از خیرین صندوق بازنشستگی کشوری گفت: افتخار من کار خیر نیست، بلکه افتخارم معلمی است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، مهین دخت کدیور اظهار داشت: افتخار نمی کنم که خیرم، بلکه افتخار می کنم که معلمم؛ چراکه پزشکان و مهندسان بزرگی را تربیت کرده و تحویل کشور دادم.
کدیور با اشاره به فعالیت های خیری که تاکنون انجام داده است، گفت: شش دانگ خانه به مساحت ۲۵۲ متر مربع در عفیف آباد شیراز به ارزش مالی دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را برای ساخت بیمارستان قلب و عروق شهرستان آباده استان فارس به مجمع خیرین سلامت این استان اهدا کردم که قرار است بخشی از این بیمارستان به نام مادرم “سلطان کدیور” نامگذاری شود.
وی گفت: مادرم روح بزرگی داشت و در زندگی بسیار فدارکار بود به همین خاطر با اهدای منزل مسکونی ام خواستم بخشی از زحماتش را جبران کنم.
کدیور افزود: به دنبال انجام کار خیر دیگری هم به نام پدرم در شیراز هستم. این منزل ارث نبود چون من ارثم را به برادرانم بخشیدم و این خانه را با زحمات معلمی خودم در گذشته خریدم که به مرور زمان ارزش افزوده پیدا کرد.
این بازنشسته خیّر ادامه داد: من در یک روستا زندگی می کردم، خودم درس می خواندم و معلمی نداشتم؛ ولی تلاش و پشتکار و صرفه جویی رمز موفقیتم بود.
کدیور از فرزندان ایران خواست: در زندگی تلاش و کوشش و پشتکار را فراموش نکنید، چراکه زندگی جاده صاف نیست و پستی و بلندی دارد، فقط باید تلاش کرد تا خوشبختی را بدست آورد.

خبرنگار: مینا شیروانی ناغانی
عکاس: سید رضا حسینی