تجلیل از بانوان شاغل صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان کهگیلویه و بویر احمد

تجلیل از بانوان شاغل صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان کهگیلویه و بویر احمد در راستای تجلیل از مقام زن و میلاد حضرت زهرا ” سلام الله علیها”

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد، محمد تقی جلیلی بهابادی مدیر صندوق بازنشستگی استان در روز چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ در راستای تجلیل از مقام زن و همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا ” سلام الله علیها” از بانوان شاغل در صندوق بازنشستگی کشوری استان تجلیل به عمل آورد.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان کهگیلویه وبویر احمد ، با تبریک فرارسیدن روز مادر و گرامیداشت روز زن بیان کرد: وجود مقدس و نازنین حضرت فاطمه (س) مایه افتخار و مباهات برای همه زنان و جهانیان است و لذا الگوگیری از این شخصیت کامل و بی بدیل برای زنان می‌تواند مایه آرامش و سعادت در زندگی باشد.

«محمد تقی جلیلی بهابادی» داشتن احساس مسئولیت، دغدغه‌مند بودن نسبت به جامعه و کارایی بالا را از ویژگی‌های برجسته بانوان برشمرد و افزود: در تفکر اسلامی زن از جایگاه ویژه ای برخوردار است. در نظام جمهوری اسلامی ایران به جایگاه زن و مادر توجه ویژه شده و در این حوزه سرمایه گذاری های زیادی انجام شده است.

جلیلی بهابادی در ادامه افزود: شما بانوان باعث الفت بیشتر در محیط اداری هستید. یکی از صفات بارز پرودگار مهربان بودن است که موجب شده است کائنات با عشق و محبت جهان هستی را به مامنی برای زندگی کردن مبدل سازند. بر هیچ کس پوشیده نیست که وارث این ویژگی زیبای خداوند زنان هستند.

در ادامه این مراسم آقای غلامحسین قاسمی از بازنشستگان کشوری در خصوص جایگاه زن در اسلام به ایراد سخن پرداخت.

قاسمی در ادامه به نقش شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در جنگ تحمیلی و همچنین مقابله با گروه تروریستی داعش اشاره نمود و توجه و توسل به حضرت زهرا سلام اله علیها را یکی از رموز موفقیت این شهید بزرگوار دانست.

در پایان این مراسم مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان ضمن آرزوی توفیقات روز افزون در تمامی امور زندگانی در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله فرجه الشریف) و تحت عنایات خاصه حضرت زهرا (سلام الله علیها) از درگاه حضرت سبحان برای همه بانوان و همکاران در مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان با اهداء لوح سپاس و هدایا از پرسنل بانوی شاغل تقدیر بعمل آورد.