سپاس بیکران از اعتمادتان

با نزدیک شدن به پایان سال ۱۳۹۶، سایت صندوق بازنشستگی کشوری که تنها مرجع رسمی اخبار این صندوق برای بازنشستگان محسوب می شود، توانست با عبور از ۳۰ میلیون بازدید، رکورد تعداد بازدید را برای دومین بار در دو سال اخیر بشکند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، با وجود اینکه هنوز بیش از دو ماه به پایان سال ۱۳۹۶ باقی است، تعداد بازدیدکنندگان از سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir از مرز ۳۰ میلیون نفر گذشت که این تعداد بازدید ۵ برابر بازدیدکنندگان از سایت تا دو سال پیش است.
صندوق بازنشستگی کشوری در سال های اخیر در کنار اطلاع رسانی و افزایش انتشار اخبار ستادی، مدیریت های استانی، کانون های بازنشستگی، شرکت ها و هلدینگ های تحت پوشش و همچنین اخبار مرتبط با حوزه بازنشستگی، خدماتی چون ثبت نام وام ضروری، قرعه کشی خودروی قسطی، واگذاری سهام بیمه ملت، جشنواره ورزشی، دوره های آموزشی فنی حرفه ای، بیمه عمر، خدمات گردشگری، پرینت فیش و حکم حقوق، خدمات بازنشستگان خارج از کشور و … را از طریق سایت به بازنشستگان و سایر ذی نفعان خود ارائه کرده است که همین سیاست تعامل دو سویه و شفاف سازی اطلاعات سبب شد تا تعداد بازدید و مراجعات به سایت صندوق در دهمین ماه سال ۹۶ از مرز ۳۰ میلیون نفر بگذرد.
سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir در سایت بین المللی الکسا که رده بندی سایت ها را در کشور مبدا و جهان مشخص می کند، نیز در جایگاه مناسبی قرار گرفته تا جاییکه در میان سایت های ایرانی رتبه ۶۰۷ و در میان سایت های جهانی رتبه ۱۵ هزار و ۸۷۱ را به خود اختصاص داده است.
بر اساس آنچه در سایت جهانی الکسا منتشر شده است، بیش از ۹۸.۲ درصد از بازدیدکنندگان در داخل کشور، ۰.۵ درصد از آلمان، ۰.۵ درصد از ایالات متحده و مابقی از سایر کشورهای جهان از سایت صندوق بازدید کرده اند.
صندوق بازنشستگی کشوری تلاش کرده است با وجود همه ضعف ها و کاستی ها، گوش شنوا و منعکس کننده خواست ها و انتظارات بازنشستگان کشوری باشد که سایت رسمی صندوق یکی از ابزار مناسب برای اجرای این سیاست است. بنابراین، در کنار برون سپاری خدمات صندوق و ارائه خدمات مبتنی بر وب، اطلاع رسانی شفاف، متنوع و بهنگام منجر به افزایش اعتماد مخاطبان و بالارفتن تعداد بازدیدکنندگان این سایت به بیش از ۳۰ میلیون نفر شده است.
آمار بازدید از سایت صندوق بازنشستگی کشوری در پایان سال گذشته ۲۳ میلیون و ۲۶۲ هزار و ۶۹۳ بازدید ثبت شد که بیش از ۴ برابر نسبت به سال ۱۳۹۴ رشد داشت. در سال ۹۴ از سایت صندوق بازنشستگی کشوری ۵ میلیون و ۱۲۷ هزار بازدید به عمل آمده بود. این آمار در سال ۹۳، ۶ میلیون و ۱۹۶ هزار و ۳۲۰ بازدید، در سال ۹۲، چهار میلیون و ۲۲۶ هزار و ۳۷۹ بازدید و در سال ۹۱، ۵ میلیون و ۱۷۳ هزار و ۸۲۵ بازدید ثبت شده بود.
افزایش آمار بازدیدکنندگان از سایت صندوق، قطعاً مسوولیت دست اندرکاران اطلاع رسانی و اجرای دولت الکترونیک را در صندوق بازنشستگی کشوری سنگین‌تر و حساس‌تر می‌کند تا برای چندمین بار به خودمان یادآوری کنیم که این صندوق، مجموعه‌ای متعلق به همه بازنشستگان کشوری است. همچنین باید قدردان همه مخاطبانی باشیم که روزگار بازنشستگی خود را با این سایت می‌گذرانند و هر جا لازم باشد، منتقدین سرسخت ما هستند و آن را به شکل های مختلف منعکس می کنند. اعتماد و حضور شما پشت گرمی این صندوق برای اطلاع رسانی، شفاف سازی و تعامل بیشتر است.

خبرنگار: محسن دلیلی