آغاز مسابقات ورزشی استان تهران از ۱۰ بهمن

در پی بارش شدید برف در استان تهران مسابقات دومین جشنواره استانی ورزشی بازنشستگان کشوری در این استان با تغییراتی از روز سه شنبه ۱۰ بهمن ماه آغاز می شود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، دومین جشنواره استانی ورزش بازنشستگان کشوری در استان تهران که قرار بود از روز یکشنبه ۸ بهمن ماه (دیروز) آغاز شود به دلیل بارش شدید برف و اختلال در رفت و آمد درون شهری، با دو روز تاخیر از روز سه شنبه (۱۰ بهمن ماه) با برگزاری همزمان چند رشته ورزشی آغاز می شود.
بر این اساس، فردا (سه شنبه) مسابقات «شطرنج آقایان و خانم ها» همزمان در سالن فدراسیون شطرنج در خیابان حجاب، مسابقات «تنیس روی میز آقایان» در سالن هیات تنیس روی میز در خیابان حجاب و «شنای خانم ها» در استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی (درب اصلی ورودی ضلع غربی) به صورت همزمان از ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز می شود. مسابقات «شنای آقایان» نیز فردا (سه شنبه) ساعت ۱۰:۳۰ در استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی (درب اصلی ورودی ضلع غربی) برگزار می شود.
مسابقات «تنیس روی میز خانم ها» روز چهارشنبه (۱۱ بهمن ماه) در سالن هیات تنیس روی میز استان تهران در خیابان حجاب برگزار می شود. روز پنجشنبه (۱۲ بهمن ماه) و از ساعت ۸:۳۰ صبح سالن فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی واقع در ضلع شرقی استادیوم آزادی میزبان مسابقات «تیراندازی با تفنگ بادی آقایان و خانم ها» خواهد بود در همین روز از ساعت ۸:۳۰ ورزشکاران در رشته «دارت آقایان و خانم ها» نیز در سالن آکادمی دارت یایس در ورزشگاه انقلاب کرج به رقابت خواهند پرداخت.