پایان مسابقات شنای بازنشستگان کشوری استان تهران

مسابقات شنای خانم ها و آقایان در دومین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری در استان تهران برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، دومین جشنواره استانی ورزش بازنشستگان کشوری در رشته شنا در دو بخش آقایان و خانم ها روز گذشته (سه شنبه ۱۰ بهمن) در استخر مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.
در رشته شنای قورباغه بالای ۶۵ سال بانوان، اعظم سادات میرزا باقری، کبری عسگری زاده و معصومه صوفی و در شنای قورباغه زیر ۶۵ سال بانوان، شهین نوحی، فرحناز قانونی مهابادی و معصومه نوریان دهکردی، مقام های اول تا سوم هر رشته را از آن خود کردند.
در شنای کرال سینه بالای ۶۵ سال بانوان نیز سعادت احمدزاده، مریم میرمحمدی و فاطمه ورشویی و در کرال سینه زیر ۶۵ سال بانوان سمیه خوشنودی، زهرا بغدادی و سوسن بنان، توانستند سه نفر برتر هر رشته را بدست آورند.
در بخش آقایان و در شنای قورباغه بالای ۶۵ سال، علی اکبر یاسری، محمدرضا دورودی و ابراهیم سلیمانی و در قورباغه زیر ۶۵ سال آقایان مرتضی صارمی، محمدرضا حاجی اصغر و ابوالقاسم نظام آبادی بر سکوی اول تا سوم قرار گرفتند.
در ۵۰ متر کرال سینه بالای ۶۵ سال آقایان نیز اسماعیل هاشمی، قاسم صمدی طارمی و جهانگیر مریدی و در کرال سینه زیر ۶۵ سال آقایان، علیرضا کیهانی، محمد نورمحمدی و حسن شیخ سفلا، در مکان های اول تا سوم ایستادند.