بازنشستگان پیگیر خواسته هایشان باشند

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: از بازنشستگان و فعالان مدنی در این حوزه می خواهیم که طرح کارشناسی به مجلس ارائه و مطالباتشان را دنبال کنند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، پروانه مافی در آیین اختتامیه دومین جشنواره استانی ورزش بازنشستگان کشوری در تهران، اظهار داشت: کار مجلس سنگین، متنوع و گسترده است، بنابراین از بازنشستگان در این حوزه می خواهیم که پای کار باشند.
وی با بیان اینکه باید از حرف درمانی عبور کنیم چراکه همه ما حرف می زنیم، افزود: نمایندگان، مسولان دولتی و مردم همه حرف می زنند؛ ولی باید از این مرحله عبور کنیم.
مافی اظهار داشت: پیامک هایی که بازنشستگان، فرزندانشان و فعالان این عرصه برای ما ارسال می کنند، محتوای خوبی دارد و حاوی توضیحات دقیق و کارشناسی است.
مافی افزود: انجمن ها و گروه های مدنی فعال در عرصه بازنشستگی باید روی مشکلات و مسایلی که بازنشستگان با آن مواجه هستند کار حرفه ای و کارشناسی شده انجام داده و طرحی به مجلس ارائه و مطالباتشان را دنبال کنند.
مافی تاکید کرد: ما به عنوان نمایندگان مجلس نیز قول می دهیم در مجلس این امور کارشناسی شده مربوط به بازنشستگان را پیگیری کنیم.