رقابت ۱۳۷ بازنشسته در جشنواره ورزشی استان زنجان

در دومین جشنواره استانی ورزش بازنشستگان کشوری که نیمه نخست بهمن امسال در ۳۱ مرکز استان کشور برگزار شد، ۱۳۷ بازنشسته ورزشکار در استان زنجان در این مسابقات به رقابت پرداختند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستی کشوری، مدیر صندوق بازنشستگی در استان زنجان ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: برای توسعه فرهنگ نشاط و سلامت در جامعه بزرگ بازنشستگان کشوری، دومین جشنواره استانی ورزش بازنشستگان همزمان در ۳۱ مرکز استان کشور از ۸ تا ۱۲ بهمن ماه جاری برگزار شد.
میرهادی موسوی اظهار داشت: در دومین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری در استان زنجان ۱۳۷ نفر از بازنشستگان زن و مرد مشارکت داشتند که در پایان رقابت ها از ۴۱ نفر به عنوان نفرات برتر در ۵ رشته ورزشی تجلیل شد.
موسوی با اشاره به اینکه تجلیل از ۴۱ ورزشکار برتر در مراسمی با حضور پرشور بازنشستگان و خانواده آنان و همچنین مسوولان استانی صورت گرفت، افزود: بر همین اساس، ناصر نوری، سعید کریمیان و رحمان موسوی به عنوان نفرات اول تا سوم رشته دارت در گروه آقایان دست یافتند. در گروه بانوان نیز شهین هنر بخش رتبه اول، ربابه قاسملو رتبه دوم و ام لیلا ندرلو رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.
وی اظهار داشت: ولی اله خطیبی رتبه اول، سلیمان کرانی رتبه دوم و منصور واحدی رتبه سوم رشته شطرنج آقایان را به دست آوردند و در بخش خانم ها نیز فاطمه عبدالهی، روشنک مینایی و معصومه سلیمی جایگاه های برتر را از آن خود کردند.
موسوی گفت: جایگاه های برتر رشته تنیس روی میز آقایان به ترتیب به فریدون اصلاحی، سید جلال مجتهدی و علی اکبر خلیلی و در گروه خانم ها به اشرف خان‏محمدی، مهری ضیغمی و مهری نصیری رسید.
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان زنجان تصریح کرد: در رشته تیراندازی با تفنگ بادی نیز عظیم نظری به مقام اول رسید و نورمحمد شکری و آیت اله مصطفوی دوم و سوم شدند. در گروه خانم ها هم کبری میناخانی، ام‏هانی نعمتی و زهرا طاهریون اول تا سوم شدند.
موسوی ادامه داد: محمود تطهیری رتبه اول، کاظم عربیان رتبه دوم و مختار محمدلو رتبه سوم رشته ورزشی شنای کرال در گروه سنی بالای ۶۵ سال آقایان را از آن خود کردند. همچنین در گروه سنی زیر ۶۵ سال آقایان نیز اصغر قربانیان، سید حمید موسوی و سید بهمن جعفری رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
وی افزود: در رشته ورزشی شنای کرال نیز منظر شفیعی رتبه اول، لیلا حاج سلیمی رتبه دوم و خدیجه توکلی رتبه سوم را به دست آوردند.
موسوی با اشاره به نفرات برتر رشته شنای قورباغه آقایان نیز اظهار داشت: در گروه سنی بالای ۶۵ سال ابوالفضل سلیمی رتبه اول و حمید قبادیان رتبه دوم را به دست آوردند و در گروه سنی زیر ۶۵ سال نیز حمید همراز اول شد و ابوالحسن داوودی و اسداله اسماعیلی رتبه های دوم و سوم را کسب کردند.

خبر و عکس: روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری استان زنجان